سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد در خارج کشور

سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد در خارج کشور و در کشوری که محل کار و شاید زندگی ایشان می باشد عکس هایی از خود منتشر کرده است با عرف داخل کشور کاملا متفاوت است.

سروین بیات

سروین بیات همسر رضا قوچان نژاد در خارج کشور بدون حجاب

سروین بیات متولد ۲۳ دسامبر در تهران و همسر رضا قوچان نژاد که در فروردین ۹۵ و در عید نوروز با یکدیگر ازدواج کردند خواهد ساره بیات هنرمند معروف سینمای میهن می باشد.و در دبیرستان رشته گرافیک و هنر خواند سپس بعد از اتمام تحصیلات مدرسه ای به آمریکا مهاجرت کرد و با شورو شوق دنبال هنر و طراحی رفت سپس در دانشگاه واشنگتن دی سی در رشته طراحی داخلی پذیرفته و فارغ التصحیل شد

سروین بیات
سروین بیات خیلی زود با تکمیل دوره آموزش در فنگشوی طراحی داخلی از موسسه نیویورک کارش را آغاز کرد او همچنین از اولین شرکت کنندگان دوره های هانتر دالاس آمریکا با مدرک طراحی درو پنجر می باشد او صاحب شرکت طراحی داخلی و فنگشوی در آمریکا بنام OPULENCE می باشد فنگشوی چیست ؟ (به این معنی که تغییرات مناسب در محیط زندگی و کار می تواند تغییرات فراوانی در جریان زندگی بوجود آورد و کار اصلی فنگ شویی تمرکز روی این جنبه از سبک می باشد در واقع محل زندگی را از انتخاب زمین، توجه به طبیعت اطراف، نحوه ساخت بنا و چیدمان داخلی آن مورد توجه قرار می دهد)

سروین بیاتچندی پیش خبر ازدواج رضا قوچان نژاد با خواهر ساره بیات که یکی از هنرمندان مشهور کشورمان است در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت. سروین بیات که به دلیل شغل همسرش این روزها در هلند زندگی می کند، تصاویری در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده که نشان می دهد پوشش متناسب با یک خانواده ایرانی را رعایت نکرده است. در روزهایی که شبکه های اجتماعی بسیار فراگیر شده، بدون شک انتشار این تصاویر آن را از حالت خصوصی درمی آورد. خوب است مسئولین فوتبال کشورمان به بازیکنان ملی پوش تذکرات لازم را گوشزد کنند.

سروین بیات

سروین بیات

سروین بیات

این را هم بخوان :  گرداندن سگ ها در خیابان های ایران

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدده اشتباه رایج زبان فارسیو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *