سفر روحانی به گلستان

رئیس جمهور برای سفر دو روزه و افتتاح راه آهن بین المللی ایران – ترکمنستان با استقبال مسولان عالی استان صبح امروز وارد گرگان شد.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان، صادقلو استاندار، آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان  و شماری از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی  از  روحانی در فرودگاه بین المللی گرگان استقبال  کردند.
سخنرانی در جمع مردم گلستان در ورزشگاه آزادی گرگان و دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، صنعتگران، تجار و سرمایه گذاران و علمای شیعه و سنی گلستان از دیگر  برنامه های آقای روحانی به استان است.
افتتاح راه آهن بین المللی ایران- ترکمنستان-  قزاقستان در مرز ایران و ترکمنستان در منطقه اینچه برون گلستان از مهم ترین طرحی که  رئیس جمهور آن را  افتتاح می کند.
در مراسم افتتاح این خط آهن بین المللی محمد اف رئیس جمهور ترکمنستان و  نظربایف رئیس جمهور قزاقستان نیز حضور دارند.
حضور در دهمین  جلسه استانی هیئت دولت و مصاحبه با خبرنگاران  پایان بخش برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهور به گلستان است. معاون رئیس جمهور و شماری از وزیران او را در سفر به گلستان همراهی می کنند.
این را هم بخوان :  رابطه سرمربی مشهور با مجری تلویزیون

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *