سلاخی نهنگ ها توسط ژاپنی ها

ژاپنی‌ها باز هم نهنگ‌ها را سلاخی کردند

ک کشتی ژاپنی که به بهانه‌ تحقیقات علمی وارد آبهای بین‌المللی جنوب اقیانوس آرام شده‌ بود طی اقدامی هولناک، دست به شکار غیرقانونی 4 نهنگ زد.

به گزارش وت پارس و به نقل از گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، این اقدام کشتی ژاپنی توسط هلی‌کوپتر تیم نجات کشور استرالیا که در حال گشت‌زنی در محل بوده شناسایی شده است. تصاویری که در ذیل می‌بینید از عرشه این گشتی گرفته شده است.

 

در عرشه این کشتی 3 نهنگ دیده می‌شود در حالی که نهنگ چهارم قبلا تکه‌تکه شده و خونی که روی عرشه کشتی مشاهده می‌شود مربوط به نهنگ چهارم می‌باشد.”باب براون” رئیس بخش دریانوردی استرالیا با هولناک و خونین خواندن این حادثه آن را یک عمل قرون وسطایی قلمداد کرد.”براون” افزود شکار نهنگ در این آب‌ها که طبق کنفرانسیون‌های بین‌المللی، منطقه امن و شکار ممنوع برای نهنگ‌ها محسوب می‌شود.

این را هم بخوان :  تجربه مرگ

وزارت خارجه ژاپن اعلام کرد که کار این کشتی‌ها در راستای طرح تحقیقاتی ارائه شده به”IWC” بوده و هیچ سوء استفاده یا نقض قانونی صورت نگرفته است.

ادعاهای وزارت خارجه ژاپن در حالی بیان می‌شود که در تمام 5 کشتی متوقف شده در آب‌های نیوزلند آثار کشتار نهنگ به چشم می‌خورد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *