سلنا گومز در نپال

سلنا گومز به عنوان سفیر یونیسف در نپال

سلنا گومز به عنوان سفیر یونیسف به کشور نپال سفر کرد و اوقاتی را با بچه های قشر آسیب پذیر این کشور سپری کردسلنا گومز که پس از جدایی از خواننده دردسر ساز جاستین بیبر، سعی دارد دوباره قدرت روحی خود را به دست آورد تصمیم دارد بیشتر امور معنوی را دنبال کند و به نظر می رسد به همین دلیل راهی سفر به مناطق محروم دنیا شده است.

او به عنوان سفیر یونیسف به کشور نپال سفر کرد و اوقاتی را با بچه های قشر آسیب پذیر این کشور سپری کرد تا آگاهی نسبت به نیازهای آموزشی، تغذیه ، سلامت و حمایت از آنان را افزایش دهد.

152441_472

 این ستاره ۲۱ ساله تصاویری از خود در کنار بچه های کوچک منتشر کرد و گفت:”سفر به نپال برای من بسیار قدرتمند، ناراحت کننده و در عین حال دل گرم کننده و همچنین بسیار الهام بخش بود.”

 

 او در ادامه گفت:”در ابتدا وقتی شاهد زندگی این بچه ها در فقر شدید بودم از این متعجب شدم که چطورممکن است آنها از ابتدایی ترین نیاز و حقوق بشری محرومند ولی وقتی با این بچه ها صحبت کنید امید، انتظار و آینده روشن را خواهید دید.”

152442_955

 “من بسیار افتخار می کنم که به عنوان سفیر یونیسف فعالیت می کنم و بخشی از یک حرکت بزرگ برای کمک به بچه های محروم دنیا هستم.” در سفر سوم امور خیریه ، او قبلا به کشور غنا و شیلی نیز سفر کرده با روستایی هایی دیدار کرده بود که سعی داشتند زندگی خود را تغییر دهند.

این را هم بخوان :  تیپ جدید سلنا گومز

152444_737 152445_798 152446_865

 سلنا که از این سفر به عنوان “سفر چشم باز کن” نام می برد گفت:”بچه های نپال به من درس دادند که با اشتیاق زیاد، مثبت اندیشی و کار سخت ، هر چیزی ممکن می شود. این پیامی است که دوست دارم به تمام جوانان دنیا برسانم: رویاهایتان را باور کرده و آنها را دنبال کنید.”

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *