شفر و درخواست خودروی لوکس برای تمدید قرادادش با استقلال

شفر و درخواست خودروی لوکس برای تمدید قرادادش با استقلال

شفر و درخواست خودروی لوکس برای تمدید قرادادش با استقلال ، پس از برد شیرین استقلال در دربی تهران اکنون مسئولین این باشگاه به فکر تمدید قراداد با سرمربی آلمانی خود افتاده اند. اما وینفرد شفر برای تمدید قرارداد خود شروط عجیبی گذاشته است که در ادامه ملاحظه می کنید.

تمدید قرارداد وینفرد شفر با استقلال 

نارضایتی سرمربی استقلال از خودرو های چینی سبب شده است تا وی برای تمدید قرادادش با باشگاه درخواست یک خودرو لوکس کند. اگرچه استفاده از خودرو های چینی به نظر وینفرد شفرد کمی عجیب آمده است اما احتمالا او نمی داند که بسیاری از مردم در ایران از این خودرو ها استفاده می کنند. خودرو هایی که علیرغم ارزان تر بودن از کیفیت پایین تری هم نسبت به مشابه ها حارجی خود برخوردار هستند.

البته مسئولین باشگاه استقلال همین حالا هم از ترس شروط گران قیمتی که شفر تعیین کرده، به وحشت آمده اند و سعی می کنند موفقیت وی در این باشگاه را چندان که بوده و هست انکار کنند تا در تمدید قراداد با این مربی آلمانی از قدرت چانه زنی بیشتری بهره مند باشند.  

البته به نظر می رسد تمدید قراداد با شفر  کار چندان راحتی هم برای مسئولین باشگاه نباشد زیرا پس از پیروزی در دربی، سرمربی آلمانی محبوبیت بیشتری میان هواداران کسب کرده است. با این حال اگر باشگاه استقلال با این سرمربی کهنه کار و موفق به توافق نرسد، هواداران این مسئله را فقط کوتاهی مسئولین قلمداد خواهند کرد زیرا در این چند ماهی که وی هدایت آبی پوشان تهرانی را بر عهده داشته عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته است.  

شفر یک گام دیگر در مجاب کردن استقلال برای تمام خواسته هایش دارد که قرار استامروز بردارد، پیروزی در دیدار مقابل العین امارات که سال گذشته استقلال را با نفرت انگیزترینعدد دوران یعنی ۶ گل شکست داده بود آخرین تیر خلاص به جیب استقلالی هاستو بعد از آن باید سر کیسه شل شود.

این را هم بخوان :  گزارش تصویری از شانزدهمین جشن سینمایی تلویزیونی حافظ

خواسته های شفر تنها به خودروی لوکس محدود نمی شود و او تهیه یک منزل مجلل از سوی باشگاه، حضور فرزندش به عنوان آنالیزور و همچنین چندین دستیار خارجی را نیز برای تمدید قرادادش مطرح کرده است. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *