صیغه یک ساعته فقط 50 هزار تومان

ثبت ازدواج‌های یک ساعته با 50 هزار تومان!

 

مدیریت سایت را براساس آن چیزی که خودشان درج کرده‌اند، فردی به نام «ف.ش» که از قضا کارشناس حقوق قضایی نیز هست، برعهده دارد، حق معارفه در این سایت بین 50 تا 200 هزار تومان است و براساس آن چیزی که قید شده، این پول جهت تنظیم ملاقات و در ابتدا اخذ می‌شود و این هزینه‌ها تنها برای افزایش ضریب امنیت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسوول پیگیری و ارتباط با علاقه‌مندان را زنی متاهل و حدودا 50 ساله برعهده دارد که تنها در ساعت کاری مشخصی اقدام به پاسخگویی و ثبت‌نام از متقاضیان می‌کند، به صدایش که نمی خورد زنی 50 ساله باشه و بیشتر به نظر می رسد دختری 20ساله پاسخگوی ما است، به عنوان یک متقاضی و نه یک خبرنگار با او تماس گرفتیم و این زن در وهله اول با سوالی ما را شرمنده کرد:«شما متقاضی ازدواج یک ساعته هستید یا یک ماهه؟» و هنگامی که سردر گمی ما را فهمید گفت که برحسب تجربه اش پیشنهاد می کند تا در مرحله اول ازدواج یک ساعته و در صورت تمایل یک ماهه را تجربه کنیم»

این را هم بخوان :  آپارتمان 17 میلیاردی در تهران

او می گوید مدل ثبت نام برای زنان و مردان در سایت موجود است و باید طبق مدل ارئه شده ثبت نام کنیم؛ او در مورد تامین مسکن سوال می پرسد و هنگامی که متوجه می شود مسکنی برای ازدواج های یکساعته موجود نیست می گوید نگران نباشید می توانید از مسکن سایت استفاده کنید و هنگامی که در مورد مسکن سایت از او می پرسم می گوید که بنده مسئول ثبت نام و پاسخگویی به سوالات هستم و در مورد مسکن و آزمایشاتی که باید انجام دهید واحد هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت!

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *