طرز صحیح رژگونه زدن

طریقه رژگونه زدن مناسب با فرم صورت و رنگ پوست

در انتخاب رنگ مناسب رژگونه برای خود باید بسیار ماهرانه عمل کنید، به ویژه آنکه انتخاب های زیادی در بازار وجود دارد و آرایشگرها نیز پیشنهادات مختلفی ارائه می دهند. به گزارش پرشین وی بهتر است نکته ای را پیش از خرید رژگونه یادآوری کنیم.

 هنگام خرید رژگونه، اطمینان حاصل کنید که آن رنگ نزدیک ترین رنگ به رنگ پوست شما باشد تا بتوانید در هر زمان از سال از آن استفاده کنید و تنها مختص تابستان یا زمستان نباشد (برای مثال رنگ برنزه تنها برای تابستان است.)

 

همچنین هنگامی که آن را روی پوست امتحان می کنید، از قسمت داخلی مچ دست استفاده کنید، چرا که رنگ آن کمرنگ است و بهترین ایده را برای شدت رنگ رژگونه انتخابی به شما می دهد.

نوع رژگونه که ممکن است به شکل پودری، رژگونه مایع یا ژل، رژگونه کرمی و … است را انتخاب کنید. پس از انتخاب رژگونه مناسب ، پس از استفاده حتما آن را به خوبی ترکیب کنید. به گزارش پرشین وی ترکیب بسیار مسئله مهمی است ، همین طور سعی کنید از یک قلم خوب برای زدن آن استفاده کنید.

این را هم بخوان :  مدلهای مو برای خانمهای بالای 40 سال

تصویر زیر به شما دقیقا نشان می دهد که با هر شکل صورت (بیضی، دایره، کشیده، مربعی)، کجا رژگونه را بزنید و سپس ترکیب کنید.

طرز صحیح رژگونه زدن طرز صحیح رژگونه زدن

طرز صحیح رژگونه زدن

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *