عصبانیت مجری تلوزیون در برنامه زنده

عصبانیت مجری تلویزیون روی آنتن زنده

گاهی وقت‌ها امکان دارد که مجریان تلویزیون روی آنتن زنده تلویزیون سوتی‌های عجیب و غریب بدهند یا با ایما و اشاره عصبانیت خود را از اتفاقی که روی آنتن تلویزیون می‌افتد نشان دهند اما اتفاقی که جمعه شب در برنامه «ساعت ۲۵» رخ داد از آن اتفاقاتی بود که حداقل در این چند ساله کمتر شاهد آن بودیم.

داستان از این قرار است که در جریان برنامه «ساعت ۲۵» محمودرضا قدیریان مجری این برنامه در حالی که در حال گفتگو با فریدون آسرایی مهمان برنامه بود، به دلیل عدم تسلط کافی بر سؤالات موسیقایی دائماً سؤالات تکراری از مهمان برنامه می‌پرسید که این سؤالات تکراری گویا با واکنش یکی از عوامل پشت صحنه برنامه مواجه می‌شد و در طول گفتگو بارها از طریق گوشی این موضوع را به قدیریان گوشزد می‌کرد.

تا این‌که بالاخره این اتفاق با واکنش عصبی مجری روی آنتن زنده همراه شد و مجری با چهره برافروخته و عصبانی گفت: «دوستان من این‌قدر در گوش من نگویید چه کنم چه نکنم. تمرکز من را به هم می‌ریزید. خودم می‌دانم چه می‌کنم و چه می‌گویم.«

635385153972498518

قدیریان که این جملات را با عصبانیت زیادی می‌گفت بلافاصله گوشی‌اش را از گوش خود خارج کرد و دوباره همان سؤال تکراری را از آسرایی درباره ورزش کردن این خواننده پرسید و جالب بود که فریدون آسرایی با دیدن این صحنه او را به آرامش دعوت کرد. به نظر می‌رسد مجریانی نظیر قدیریان باید یادشان باشد که تحت هر شرایطی آنتن زنده تلویزیون جای از دست دادن کنترل نیست!

این را هم بخوان :  پشت پرده عكاسی‌ مجری‌ اسكار

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *