نیکی کریمی در دوران جوانی

عکس جوانی نیکی کریمی و عکس های دیگر نیکی کریمی

واقعیت این است که عکسهای جوانی نیکی کریمی تفاوت زیادی با عکسهای امروز او ندارد ! بله قبلاً هم در شادابتور به این که چرا نیکی کریمی پیر نمی شود پرداخته بودیم، مطالب دیگری در مورد جوانی و سن نیکی کریمی نوشته ایم که پیشنهاد می کنم آنها را بخوانید (مثلاً این مطلب که در مورد علت جوانی و راز پیر نشدن نیکی کریمی نوشتیم یا این مطلب که به علت پیر نشدن نیکی کریمی پرداخته است ! ) اما حالا در این مطلب از شادابتور نمی خواهیم در مورد علت جوانی یا پیری او صحبت کنیم، بلکه می خواهیم عکسها و تصاویری از جوانی نیکی کریمی را با شما به اشتراک بگذاریم.

عکس های کودکی نیکی کریمی

عکس نیکی کریمی در کودکی

عکس نیکی کریمی در کودکی

 

عکس نیکی کریمی وقتی جوان بود

این عکس از خانم نیکی کریمی مربوط به زمانی است که 20 تا 21 سال سن داشته است. اما اگر این تصویر را عکسهای امروز خانم نیکی کریمی مقایسه کنید، تفاوت چندانی احساس نمی کنید و ظاهراً نیکی کریمی نمی خواهد پیر بشود !

عکس نیکی کریمی در جوانی

نیکی کریمی از بازیگران موفق در دهه 60 و 70 بوده است که توانسته است تا حد زیادی ستاره بودن خود را تا دهه 90 نیز حفظ کند که از این جهت بایستی وی را تحسین نمود.

The fact is that Nikki Karimi’s young photos are no different from today’s photos! Yes, we have already talked about why Nikki Karimi is not old, we have written other articles about the youth and the age of Nikki Karimi, which I suggest to read (for example, about the cause of youth and the old age of Nikki Karimi We wrote that Nikki Karimi, due to his old age!) But now in this story we do not want to talk about the youth, about the cause of his youth or aging, but we want to share with you Nikki Karimi’s pictures and pictures of him. .

این را هم بخوان :  رازهای زیبایی و جوانی نیکی کریمی در میانسالی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *