عکس های بازیگران در اینستاگرام

جدیدترین عکس های بازیگران در اینستاگرام

با هزار مصیبت تازه داشتیم خواهران فرجاد را از هم تشخیص می‌دادیم که عینک دودی گذاشتند و رو دست زدند!


احسان کرمی و سام قریبیان زیر برف در حین فیلمبرداری کار جدید. چنین سینماگران متعهدی داریم ما که در برف و بوران و سرما برای اعتلای فرهنگ و سینما از جانشان می‌گذرند و فیلم می سازند و ۵ سال در صف اکران می‌مانند.


فرهاد مجیدی دید دیگر اوضاع تیمش برای کری ۴ انگشتی خوب نیست، به عدد دیگری متوسل شد. تفریحات ساحلی و استخری هم که در عکس های فرهاد سوژه ای عادی شده است.


محسن تنابنده و گریم حیرت آور دیگری از”آقا ننه” کاراکتر جذاب سریال ابله.


الناز حبیبی و سگ عروسکی اش.سلفی کاپیتان نکونام، اوریجینال، همین الآن از قلب پامپلونای اسپانیا. آقا جواد در پامپلونا خانه و زندگی دارد و در جوار خانواده به زندگی و فوتبال ادامه می‌دهد.


سلفی یاحا کاشانی و محمد علیزاده که از همکاری خود در آینده خبر دادند. محمد علیزاده هم در این مدت آنقدر گریه کرده سویی برای چشمانش نمانده است!


ویشکا آسایش و بابک حمیدیان در یک کتابخانه. به طرح روی تیشرت بابک زیاد دقت نکنید، خیلی عمیق است و فقط روشن فکر ها می‌توانند درکش کنند، ما معمولی ها قادر نیستیم!


یکتا ناصر هم به جمع “صبح بخیر گویان” پیوست. آن هم با عکس های به اصطلاح آرشیوی!


گلاره عباسی در جشواره یک فیلم در روسیه که به نمایندگی از طرف فیلم «شیار ۱۴۳» رفته بودند، با کلاه عجیبی که معلوم نیست برای چیست. کلاه محلی روسیه است؟ نماد جشنواره است؟ یا چی؟ 

شرمنده نکنید! ما هم طرفدار شما هستیم گلاره خانم!


سلفی آینه ای آزاده مهدیزاده با روبنده زنان جنوبی. انگشتش را هم روی برند گوشی اش گذاشته تا ریا نشود!


بهنوش بختیاری در دفتر کارش. بعید میدانم برنامه های فشرده بهنوش خانم در همایش ها و مراسم ها و البته بازی در فیلم‌ها وقتی آزاد برای او گذاشته باشد تا به کار دیگری مشغول باشد! بهتر بود بهنوش خانم کلمه “کار” را بیشتر برای مخاطبان عزیز باز می‌کرد.


عکسی خاطره انگیز از اولین اجرای حمید حامی در کنار زنده یاد ناصر عبداللهی. مربوط به سال ۸۰٫ دل عاشقان موسیقی برای صدای گرم ناصر خیلی تنگ شده.


سید جان بخدا اگر ما فهمیده باشیم که می‌خواهی برگردی استقلال و داری با این پست ها مسیر را هموار می‌کنی! ولی این کار ها چاره ساز نیست. به خودِ اصل کاری رجوع کن. البته دسته گل و جعبه شیرینی فراموشت نشود!

 


گویا فیلم بازی کردن به علی انصاریان ساخته است! علی جان هر روز یک پوستر از فیلم های جدیدی که بازی کرده رونمایی می‌کند. پژمان جمشیدی حواسش باشد که عقب نماند!


علی‌رام نورایی بالای درخت.


سلفی بازیگران طنز کنار هم. سپند امیرسلیمانی، سیامک انصاری، علی اوجی و حمید علاالدین.


صدف طاهریان هر وقت به سرش هوای ورزش کردن می‌زند، یک سانس کامل، کل باشگاه را اجاره می‌کند تا بتواند با خیال راحت سلفی بگیرد!
شبنم خانم خُب میگذاشتی کامل برسند بعد میچیدی میوه های بی زبان را! 

البته شاید این یک نوع عادت غذایی در استرالیا است که گلابی را کال بخورند.


علی معلم در ساحل خزر. انگشتر فیروزه آقای معلم هم که همیشه زینت بخش دستانش است.


نیوشا ضیغمی در کنار پدر محترم.


عکس یادگاری دو شاعر معاصر. سیدعلی صالحی و یغما گلرویی. یکی زُبده در اشعار عاشقانه در جریانِ موج ناب و شعر گفتار، دیگری ترانه سرای حاذق! لحن ما هم خود به خود ادبی شد.


یکی از بزرگترین نگرانی ایرانیان در شبکه های اجتماعی، سرما نخوردن سنگربان تیم ملی است.


پرستو صالحی نقطه ضعف هایش را جلویش
و خدا را شکر می‌کند. گل نرگس، نان و پنیر و گردو، چیپس پرینگلس قرمز! چقدر هم هماهنگی دارند با هم!


عکس یادگاری بهاره افشاری و مهدی فخیم زاده. به نظر میرسد بهاره جان فرد مناسبی برای سلفی انتخاب نکرده است! چون این عادت آقا مهدی است که تا لنز دوربین _هر دوربینی که باشد _ می‌بیند، ژست خلاف‌کار های آدم کُش را می‌گیرد. دست خودش هم نیست.


حسام نواب صفوی عکسی از خود در کنار سیدجواد هاشمی به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت، ۲ تا سید دوست داشتنی! پس از این پُست چند نامه پی در پی از طرف شرکت های کوکا کولا و پپسی برای شروع همکاری با حسام نواب صفوی ارسال شده که حسام جان تا کنون به پیشنهاد هایش جوابی نداده است.

مهناز افشار در این چند روز آنقدر نگران میوه های پارافینی شده بود که چند پست عکس و ویدئو برای آگاه ساختن هموطنانش گذاشت. نکته جالب اینجا است که پست هایی که در این مورد میگذاشت، مزین به سلفی های خودش بود، نه میوه های آغشته به پارافین!
خشایار اعتمادی و ژست های منحصر به فردش. اصرار نکن نمی آییم!


محسن یگانه از این که نتوانسته مراحل کامل گشت و گذار و تفریحات خود را برای هواداران گزارش کند، از همه آنها عذرخواهی کرد.


دیروز تولد بهاره رهنما بود. خانم همیشه فعال سینمای ایران وارد ۴۰ سالگی شده است. برای خانم رهنما آرزوی سلامتی و تندرستی داریم، شاد و خرم در کنار همسر و فرزند محترم. کیک تولد بهاره خانم را هم می‌بینید. دو شمع ۲۰ و یک شمع ۴۰، با یک کفش پاشنه بلند زنانه روی کیک! ما که چیزی عایدمان نشد، تحلیل شما از این کیک چیست؟!


پست حامد بهداد در روز جهانی مبارزه با ایدز.


همایون شجریان با این سلفی نشان داد که دستی هم در عکس های “بدون شرح” دارد، ولی خودش نمی‌خواهد هنرنمایی کند!زهرا عاملی، شاعر و ترانه سرای مطرح کشورمان، سروده عاشقانه خود را به فرزاد حسنی تقدیم کرد.


ستاره ها در آسانسور! رویا تیموریان، مسعود رایگان، داریوش فرهنگ، بهرام عظیمی و تشکر ویژه از احسان حدادی که نقش مونوپاد را در این سلفی ایفا کرد!


لادن مستوفی در حال خفه کردن آنا نعمتی! آنا جان چند تا دستبند دیگر هم می‌بستی، وسط راه لازم می‌شود یک وقت کم نیاید!


پریناز ایزدیار با اشتراک عکسی از چشمش از هواداران خواست که برای «گل مژه» چشمش دعا کنند.


سلفی محمدرضا غفاری. محمدرضا هم جزو هنرمندانی به شمار می آید که با حضور نه چندان پر سابقه در عرصه فیلم و سینما، طرفداران خیلی زیادی در شبکه های اجتماعی دارند.


گویا دوستان، سوگل خانم طهماسبی را کاشته اند و خودشان رفته اند صفا! رفقایت را بشناس سوگل جان.


و در پایان عکس آتلیه ای شهره قمر.
این را هم بخوان :  مصدوم شدن تینا آخوندتبار

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *