عکس های جدید خبری

جشن تولد مهندس غرضی / گلزار کنار خواهرزاده جعفر پناهی / دسر سربی در حلق مردم تهران

اژه‌ای: در صورت انتشار مطلب از رئیس‌ دولت‌ اصلاحات برخورد می‌کنیم

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه دادستانی تهران اخیرا در جلسه‌ای با مسئولان رسانه‌ها اعلام کرده حق ندارند، نامی از رئیس‌جمهور سابق ببرند و دلیل این اقدام چه بوده است، گفت: دستگاه قضایی می‌تواند به عنوان یک اتهام می‌تواند در مورد کسانی که با تصمیم شورای امنیت ملی و یا قوه قضائیه سران فتنه محسوب می‌شوند به رسانه‌ها دستور بدهد، در مورد این فرد نیز دادستانی تهران دستور داده رسانه‌ها حق ندارند تصویر یا مطلبی از وی منتقل کنند و این دستور هنوز باقی است و براساس صحبتی که دادستان تهران داشتم این دستور هنوز باقی است و اگر احیانا رسانه‌ای تصویر یا مطلبی از این فرد منتشر کند برخورد می‌شود.


عکس دیده نشده از ضیافت شام رهبری و دولت خاتمی


«امشب مهندس محمد غرضی، ۷۳ ساله شد». این پیغامی بود که نزدیکان او در شبکه های مجازی منتشر کردند. او پس از انقلاب چند بار در دولت های مختلف وزیر بود و سال گذشته کاندیدای ریاست جمهوری شد و از سایر کاندیداها رای کمتری آورد.


تروریست های تکفیری داعش در تداوم پروژه بدنام کردن مسلمانان، چند کودک سوریه ای را با لباس های نارنجی گروگان ها درون یک قفس ریخته و با نزدیک کردن آتش به آنها، تصویر منزجر کننده دیگری برای مخاطبان تولید کردند.


مهناز افشار نوشت: دختر زیبا حنا سعیدی خواهر زاده اقای جعفر پناهی ، جایزه خرس طلایی جشنواره برلین را که برای فیلم تاکسی اقای پناهی تقدیم شد را دریافت کرد . تبریک به اقای پناهی و خانواده بسیار عزیز ایشون و تبریک به سینما ایران و افسوس که خود اقای پناهی در آنجا حضور نداشتند.

«پناهی» که به دلیل ممنوع الخروج بودن و علی رغم اصرار مقامات جشنواره فیلم برلین نتوانسته بود در مراسم امسال حضور یابد، خواهرزاده و همسرش را به نمایندگی از خود به جشنواره فرستاده بود که جایزه را نیز «حنا سعیدی»، خواهرزاده پناهی که در فیلم او نیز بازی کرده بود، دریافت کرد.


تبلیغ سردخانه جسد به مناسبت روز زن!


این عکسها فوتوشاپ نیستن نقاشی هم نشدن! بلکه با موبایل عکاسی شدن! خط تیره ای که مشاهده می کنید خط آلودگیه به دلیل سردی هوا در ارتفاع. بیشتر از این نمیتونه آلودگی بالا بره و همشهریای عزیز این دسرخوشمزه رو نوش جان میکنن! در تهران به دلیل وجود رشته کوه البرز از ورود باد به داخل شهر جلوگیری میشه و به همین دلیل آلودگی تشدید میشه.

این را هم بخوان :  حیواناتی با موهایی جذاب

 


روزنامه «آرمان» گفت وگوی کوتاهی از «اسفندیار رحیم مشایی» رییس دفتر «محمود احمدی نژاد» با خبرنگاران را منتشر کرده که وی از پاسخ روشن به سووالات اجتناب کرده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به سوال خبرنگاران، همچنان سعی کرد سکوت کند یا جواب های کوتاه بدهد. اسفندیار رحیم مشایی در حاشیه مراسم ترحیم والده محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه امروز کجا هستید و چه فعالیتی دارید؟ گفت: ایران، تهران هستم. وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با آقای احمدی نژاد ارتباط دارید؟ ابراز کرد: این چه سوالی است که می پرسید؟ رئیس دفتر محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نظر شما درباره اظهارات رحیمی درمورد شما و طرح سروش آسمانی چیست؟ توضیح داد: این چه شغلی است شما دارید، بروید دنبال یک شغل بهتر.

مشایی در پاسخ به واکنش خبرنگاران که اگر شغل بهتری سراغ دارید، بگویید برویم، گفت: خودم بیکارم، شغلی ندارم.


ملکه رانیا، همسر ملک عبدالله پادشاه اردن است


ادای احترام جالب دیپلمات نروژی به ظریف


نرخ بلیت هواپیما در ۱۳ مسیر داخلی


فیسبوک به تازگی گزینه جدیدی را اضافه کرده است که به شما اجازه می دهد فردی را انتخاب کنید که پس از مرگتان از حساب کاربری شما نگهداری کند. این قابلیت ابتدا در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و سپس در سایر کشورها نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


حکومت کمونیستی چین امام جماعت‌های ایالت زین‌جیانگ را مجبور به رقص در خیابان ها کرد و آنها را مجبور کرد که قسم بخورند که به بچه‌ها تعالیم دینی رو یاد ندهند و اینکه به بچه ها بگویند که نماز خوندن برای روان مضر است!



پخش شبکه تلویزیونی افراطی «اهل بیت» متوقف شد.

به گزارش شیعه آنلاین، «حسن اللهیاری» روحانی افراطی افغانی‌تبار با انتشار مطلبی در سایت خود، اعلام کرد که بدلیل نداشتن پول برای تأمین هزینه‌های این شبکه، پخش آن متوقف شده است.

این روحانی افغانی‌تبار افراطی، طی چند سال اخیر از طریق سخنرانی و برنامه‌های افراطی خود موجب تفرقه میان مسلمانان شده بود.

وی بارها مدعی ارتباط با برخی از مراجع تقلید شده بود اما دفاتر مراجع انتساب وی را تکذیب کرده‌اند.


درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *