عکس ها و بیوگرافی بازیگری که براثر سرطان درگذشت

عکس ها و بیوگرافی مجید بهرامی بازیگری که براثر سرطان درگذشت

 

مجید بهرامی بازیگر جوان سینما و تئاتر ایران که طی چئد سال اخیر با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، روز شنبه ۲۳ آبان‌ماه دار فانی را وداع گفت.
 بهرامی که بازی در نمایش‌هایی چون «سیاها»، «خانه در گذشته ماست» و «عجایب‌المخلوقات» را در کارنامه کاری خود داشت، از بازیگران مستعد و توانای تئاتر ایران بود که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان نتوانست به فعالیت

مستمر خود در عرصه تئاتر ادامه دهد.

بازیگر فیلم «بدرود بغداد» پیش از این برای پیوند طحال در کشور آلمان بستری شد و بعد از چند بار بستری شدن در آلمان، به ایران بازگشت. وی چندی پیش نمایشگاه عکس «طناب‌ها و امیدها» را برای حمایت از بیماران سرطانی برگزار کرد. 
وی چند روزی به دلیل مشکلاتی که برای‌اش ایجاد شده بود، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان پارس بستری شده بود. وی ساعت ۲۰:۴۵ روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه در بیمارستان پارس چشم از جهان فروبست.
 

این را هم بخوان :  دیدنی ترین عکس های الناز شاکردوست

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *