گردشگر جنسی

عیاش ترین کشورهای جهان و کشورهایی با بیشترین توریسم جنسی

در ادبیات فارسی عیاشی به معنی خوش گذرانی دارای «بار منفی» و عمدتاً به معنی «زن بارگی» و بی‌بند و باری جنسی است. اگرچه کلمه خوش گذرانی یا مدل عامیانه آن «عشق و حال» ماهیتاً معنای منفی ندارد، اما عیاشی منظور همان روابط جنسی بدون چارچوب است. به هر حال در اینجا به معرفی عیاش ترین کشورهای جهان و کشورهایی که در جذب گردشگر جنسی و توریسم جنسی بنام هستند، می پردازیم.

عیاش ترین کشور جهان

باید پاسخ این سوال که «عیاش ترین کشور جهان کدام است؟» را خیلی صریح و سریع به شما بدهیم ! پاسخ این سوال ونزوئلا است ! اما صبر کنید، منطق این پاسخ را به شما بگوییم. برای پاسخ به این سوال، تعداد کارگران جنسی (زنان روسپی و روسپیگری) را معیار قرار داده ایم، در ونزوئلا از هر 1000 نفر؛ 120 نفر روسپی هستند و دسترسی به روسپی در ونزوئلا بسیار ساده است ! از این روی ما ونزوئلا را عیاش ترین کشور جهان نام بردیم. البته پرواضح است که شرایط نابسامان اقتصادی نیز بر این اتفاق اثر داشته است.

عیاش ترین کشورهای جهان

ادامه مطلب را هم بخوانید، با وجود این آمار درباره زنان ونزوئلایی، ما فکر میکنیم که آنها عیاش ترین کشور جهان نیستند !

کره‌جنوبی از عیاش ترین کشورهای جهان است !

روسپی گری در کره جنوبی
روسپی گری در کره جنوبی؛ اگرچه کره جنوبی اقتصادی بسیار پیشرو دارد اما تمایل زنان کره ای به روسپی گری با توجه به آمار بسیار بالاست.

اگر مسائل اقتصادی را هم در این شاخص در نظر بگیریم و علت حضور ونزوئلا در صدر لیست سرانه تعداد کارگر جنسی را شرایط اقتصادی حاکم بر این کشور بدانیم، آن وقت نمی توانیم ونزوئلا را عیاش ترین کشور جهان نام ببریم، زیرا از سر بدبختی روی به روسپیگری آورده اند. اما دومین سرانه بیشترین تعداد کارگر جنسی به ازای هر شهروند را کره جنوبی دارد ! شاید برایتان جالب باشد که طبق آمار رسمی و گزارشهایی که وجود دارد، به ازای هر 1000 نفر در کره جنوبی 109 نفر کارگر جنسی (Sex Worker) هستند !

من ترجیح میدهم بر این اساس کره جنوبی را به عنوان عیاش ترین کشور جهان به شما معرفی کنم.

نکته ای که در کره جنوبی (South Korea) جالب است، غیرقانونی بودن فعالیت به عنوان روسپی است، اما با این وجود تعداد روسپی ها در کره جنوبی بالاست. محبوبیت زنان کره ای در ایران طی سالهای گذشته هم در همین زمینه شایان توجه است.

ویکی‌پدیا (دانشنامه آزاد) درباره زنان کره ای این‌طور نوشته است که مطالعه آن خالی از لطف نیست :

وضعیت زنان در کره جنوبی به جایی رسیده که می‌توان آن را از نظر تحصیلات، بهداشت و حقوق قانونی مساوی با موقعیت اجتماعی مردها دانست. با این حال، هنوز تعصبات سیاسی و اقتصادی زیادی علیه زنان در کره جنوبی وجود دارد. علاوه بر این، زنان کره ای در رابطه با نقش جنسیتی سفت و سخت همچنان با کلیشه‌های جنسیتی روبرو هستند. این کلیشه‌ها شامل زنانی است که در خانه به عنوان خانه‌دار در خانه اقامت می‌کنند و تابع مردان هستند، نفوذ و نقش کمتری در مشارکت سیاسی و اقتصادی و حرکات و موارد دیگر دارند. زنان در کره جنوبی در نوع پوشش و انتخاب لباس محدود نیستند و بیشتر از سبک غربی پیروی می‌کنند.

سایر کشورها با تعداد روسپی بالا

کشورهای پرو، فیلیپین، چین، آلمان، برزیل و تایلند از دیگر کشورهایی هستند که تعداد روسپی بالایی دارند. وجود آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا در این لیست هم می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.

این را هم بخوان :  ماجرای تلخ معدنکار قربانی

وضعیت روسیه در عیاشی !

آمار روسیه در مصرف الکل بالاست. اما از نظر تعداد زنان با شغل روسپیگری، جزو 10 کشور اول جهان نیست ! اما در همین ارتباط گزارشها نشان میدهد که گرانترین روسپی های جهان (قیمت متوسط) به اوکراین و روسیه مربوط است که علت آن میتواند فیزیک و ظاهرا زنان روسیه ای و اوکراینی باشد. در همین ارتباط پیشنهاد میکنیم مطلب جالبی که درباره قد زنان روسیه نوشتیم و همین طور امکان ازدواج با زنان روسی و اخد اقامت از روسیه را هم بخوانید.

کشورهایی با بیشترین توریسم جنسی

ماجرای توریسم جنسی با عیاشترین کشورهای جهان کاملاً متفاوت است. مثلاً شاید در ونزوئلا روسپی زیاد باشد، اما مردم و گردشگرها در دنیا تمایلی به سفر به ونزوئلا برای استفاده از این امکان ونزوئلا ندارند. همین طور در مورد کره جنوبی هم این طور نیست ! زیرا سفر به کره جنوبی نسبتاً گران است و این امکان برای جذب گردشگری جنسی وجود ندارد !

تایلند نفر اول

تایلند یک بهشت است برای گردشگران حنسی ! اکثر گردشگران در پات پونگ، بانکوک هستند و باید بگوییم که آن‌جا بهترین مکان برای دستیابی به روسپیان جوان و زیبا با قیمت پایین است و یکی از ارزان‌ترین روسپی‌خانه‌ها در جهان و آسیا محسوب می‌شود. اگرچه روسپی‌گری در تایلند غیرقانونی است (البته نه کاملا غیرقانونی) اما تا جایی که قانون اجازه می‌دهد مجاز است و کارگران جنسی آزمایش سلامت جنسی می‌دهند. ماموران دولتی به دلیل سودآور بودن، از روسپی‌گری در تایلند کم و بیش حمایت می‌کنند.

ژاپن و دانمارک رتبه های بعدی

البته به لحاظ هزینه ای نه ژاپن و نه دانمارک مورد پسند گرشگران جنسی نیست. اما شرایط فرهنگی و قانونی در این دو کشور برای پذیرش گردشگران جنسی مساعد است. بد نیست بدانید که در ژاپن اگر زنی در سنین 20 سالگی باکره باشد، تا حدودی مایه شرمساری است !

In English

Which country is the sexiest country in the world and which country has more sex tourists? This is a question that we have fully answered in this article!

Source: Sex Workers

خلاصه
عیاش ترین کشورهای جهان و کشورهایی با بیشترین توریسم جنسی
عنوان نوشته
عیاش ترین کشورهای جهان و کشورهایی با بیشترین توریسم جنسی
توضیحات
معرفی عیاش ترین کشورهای جهان و کشورهایی با بیشترین توریسم جنسی را دارند. شاید نتوانید حدس بزنید که عیاشترین کشور کجاست ! فقط بدانید که روسیه عیاشترین نیست !
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

عکاسی نود

عکس نود چیست و منظور از عکاسی نود چیست؟

عکس نود و عکاسی نود چیست ؟ چرا خیلی ها در شبکه اجتماعی عکس نود میخواهند؟ قانون عکاسی نود در ایران چطور است ؟ همه در این مطلب از شادابتور بخوانید

یک نظر

  1. من به این کشورها رفتم، خدایی خیلی عیاش بودن. ولی به نظرم جای عراقی ها اینجا خالیه. اونها هم خیلی اینجوری هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *