فال امروز

فال امروز

فال روز 27 فروردین 93

فروردین
دلتان می‌خواهد بدون هرگونه دودلی افکارتان را بیان کنید اما امروز باید خیلی‌ بیشتر مراقب آن چه که می‌ گویید باشید، وگرنه‌ به نتیجه مطلوب نخواهید رسید. شاید در مورد یک موضوع خاص آنقدر صحبت کنید که به نظر برسد مدتی ‌بوداز بیان آن موضوع خود داری می‌‌نمودید. اما بازگو نکردنتان به معنی‌ایجاد وقفه نبوده است بلکه شما به دنبال موقعیت مناسب بودیدتا آن را بیان کنید. قبل از اقدام به هر سخن و عملی‌ به نتیجه آن خوب فکرکنید تابتوانیداز شرایط نامطلوب دور بمانید.اردیبهشت
شاید امروز خواهان سازش باشید، ولی‌ وقتی‌ بحث سر مسائل مهم پیش می‌‌آید شما هنوز آدم لج‌بازی هستید. به نظرمی‌رسد که خیلی‌ دیپلماتیک رفتار می‌‌کنید اماطفره رفتن شما از پاسخگویی به سوالات مهم باعث رنجش خاطر اطرافیانتان خواهد شد. اکنون باید یک تصمیم جدی بگیرید و مشخص کنید کدام برایتان مهمتر است: غرور تان یا آرامش ذهنی‌ تان؟ وقتی‌بتوانید در این مورد تصمیم بگیرید قدم بعدی تان مشخص خواهد بود. خرداد
وقتی‌ شرایط کمی‌ پیچیده می‌‌شود شما هوشمندانه به فرار از موقعیت فکر می‌کنید. تا احترام متقابل وجود نداشته باشد شما برای رویارویی مستقیم اقدام نمی‌کنید. امروز ممکن است یک موضوع احساسی‌ پیش بیاید که قابل جلوگیری نباشد. این که برای این موضوع به دنبال راه حل باشید خیلی‌ ایده ی خوبی نیست چون نهایتاً شما منتظرید که غر بزنید. به جای این که نقش قربانی را بازی کنید، از قدرت خویشتن داری خود استفاده کنید تا از پیش آمدن هرگونه بحران جلوگیری کنید. گاهی اوقات عقب نشینی بهترین حمله است.

تیر
باید مراقب افکارتان باشید، زیرا ممکن است آنچه را که به زبان نمی‌‌آورید باعث درد سر شما شود. ندای ‌قلبیتان شمارا وا می‌‌دارد که درمورد یک موضوع خاص با یکی‌ از همکاران تان صحبت کنید. مراقب باشید کار را خراب نکنید. این که تصمیم بگیرید اصلا چیزی نگویید راه حل مناسبی نیست چون دراین حالت فقط ناراحتی ‌شما به خشم و عصبانیت تبدیل می‌‌شود. سعی‌کنیدطوری فکرتان رابیان کنید تابه نتیجه مطلوب خود برسید.

مرداد
امروز شما به قدری بلند فکر می‌کنید که حتی به نفع خود تان هم نیست. به اطرافیان اجازه صحبت نمی‌دهید، قبل از اینکه حرف ‌شان رابزنند شمامی‌خواهید جوابشان رابدهید و بااین رفتار آنها را از خود می‌‌رنجانید. حتی ممکن است این سوتفاهم برایشان پیش بیاید که شما علاقه ندارید به آنها توجه کنید و حرف‌ها یشان را بشنوید. شایداین مساله از نظر شماخیلی ‌مهم نباشد و رفتار شمابه خاطر عجله ای است که شما در کارهایتان دارید. همیشه می‌‌خواهید از راه میان بر به خط پایان برسید. اکنون برخلاف آنچه امروز تصور می‌کنید،اگر سرعت العمل خود را کم کنید و بیشتر گوش دهید بدون شک برنده خط پایان خواهید بود.

شهریور
امروز شما می‌‌توانید همچون یک ژنرال ماهر هر آن چه را که در سر دارید عملی‌ کنید. مراقب باشید رفتار شدیدی از خود نشان ندهید چون که خشونت بیش از حد می‌‌تواند نتیجه ی عکس داشته باشد. قبل از اقدام به هر کاری بهتر است خوب به آن فکر کنید. خوشبختانه، مهارت شما در سخن گفتن و تجزیه تحلیل مسائل به شما بسیار کمک می‌کند، به شرطی که زود از کوره در نروید. خونسردی خود راحفظ کنید و قبل از سخن گفتن اول خوب فکر کنید.

مهر
اگر چه دوستان و اطرافیانتان با شما بسیار خوب رفتار می‌‌کنند، اما با این حال هنوز چیزی هست که شما را ناراحت می‌‌کند و می‌خواهید یک واکنش احساسی‌ از خود نشان دهید.  خوشبختانه، شمابه قدری عاقل هستید که احساسات منفی‌تان رادر خود نگاه دارید و بروز ندهید. برای این که از این انرژی منفی‌ رها شوید بهتر است سرگرم کارهای تان شوید و خود را مشغول نگاه دارید. با این وجود ممکن است هنوز خشمگین باشید بدون اینکه دلیلی‌ برای خشم تان داشته باشید. در این مدت سعی‌ کنید عکس العمل‌های آرام داشته باشید. برای درددل کردن اول بهتر است مطمئن باشید تا بعد پشیمان نشوید.

آبان
امروز در افکار و رویاهایتان غرق شده اید. به حواس پنجگانه خود اعتماد کنید، زیرا هرچیزی غیر از آن می‌‌تواند گولزننده باشد و شما را دچار سردرگمی وآشفتگی ‌کند. شمادرجایی ‌به دنبال مفاهیم نهفته می‌گردید که آنجا وجود ندارند و این باعث می‌‌شود ناراحتی‌ شما به بدخلقی تبدیل شود. اکنون اگر به خاطر افکار ناخود آگاه تان دچار شک و تردید شده اید دیگران را سرزنش نکنید. در عوض سعی‌ کنید آرام باشید و از زندگی‌ لذت ببرید.

این را هم بخوان :  فال 25 فروردین

آذر
امروز افکار تان مشوش است، به قدری که نمی‌‌توانید به یک موضوع به طور کامل فکر کنید. ممکن است به خاطر این تشویش فکری از طرف اطرافیان نقد شوید، و انرژی منفی‌ آن‌ها شما را آزرده خاطر کند در حالی‌ که شما از آنها انتظار دارید حمایت تان کنند. به جای این که موضع بگیرید به انتقادات  ‌شان گوش دهید تابتوانید نقطه نظرها و برنامه‌هایتان رابهبود بخشید. به نفعتان است که اکنون همراه گروه باشید تااینکه بخواهید همه  کارها را به تنهایی انجامدهید.

دی
می‌خواهید موضوع مهمی‌ را با دیگران در میان بگذارید اما از عواقب جدی آن چه که می‌خواهید بگویید به شدت نگران هستید. شاید از نظر عاطفی آسیب دیده باشید و هم اکنون بیان این آزردگی برایتان دشوار است. ممکن است از دست کسی‌ عصبانی‌ باشید اما قصد انتقام گیری ندارید. از آنجایی که پیش از سخن گفتن خوب فکر می‌کنید، افکارتان به شکل بیطرفانه و روشن بیان می شوند. تنها مشکل شما این است که به محض این که شروع به صحبت کردن می‌کنید وارد حاشیه می شوید. آرام باشید، اگر حرفهایتان بر آمده از دل تان باشد همه چیز رو به راه خواهد شد.

بهمن
احساس می‌کنید که انرژی و افکار منفی‌ درون تان انباشته شده است؛ نیاز به کمک دارید ولی‌ کسی‌ نیست به شما کمک کند. خوشبختانه،وضعیت شماآنقدر‌هاکه فکر می‌کنید بد نیست. مشکل اصلی ‌شما ناشی ‌از  واکنش‌هایی ‌است که از روی دستپاچگی ‌نشان می‌دهید. حتی اگر خودتان را در موقعیتی غیر عادی می‌بینید بهتر است هیچ اقدام عجولانه‌ای نکنید. به جای اینکه یک تصمیم سریع و اشتباه بگیرید و اوضاع را بدتر کنید اول بهتر است به ندای‌ درونی تان گوش دهید.

اسفند
دلیلی‌ ندارد که امروز نقش یک قربانی را بازی کنید. اگر زندگی‌ برای تان سخت شده بهتر است نقش خود را در این مساله بپذیرید. واقعیت این است که شرایط فعلی‌ در نتیجه ی مشارکت شما و چه بسا به شکل نا معلومی به خاطر برنامه‌های تان اتفاق افتاده است. اگر امروز به شدت درگیر این موقعیت هستید، بدانید که با یک برنامه ریزی هدفمند می‌‌توانید از این شرایط سخت رهایی یابید به شرط آن که انتظار نداشته باشید همه چیزدر یک شب تغییر کند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

بدون تصویر

تست روانشناسی شخصیت زنان (کامل)

یکیسلفی جالب راننده عربستانی با سوارزاز موضوعاتی که برای مردان بسیار جذاب است، روانشناسی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *