فریاد جنیفر لارنس بر سر سارقان عکس‌های خصوصی‌اش

فریاد جنیفر لارنس بر سر سارقان عکس‌های خصوصی‌اش: این یک جنایت جنسی است.

تقریبا کمی بیش از یک ماه پیش بود که عکس‌های خصوصی جنیفر لارنس همراه با دیگر بازیگران مشهوری همچون کریستین دانست، کیم کارداشیان، کیت آپتون، ونسا هاجنز، ریحانا و چند چهره دیگر از حساب‌های کاربری‌شان در آی کلود اپل به سرقت رفت و در اینترنت پخش شد.

به گزارش مجله اینترنتی کافه پرشیا به نقل از جهان کافه سینما، جنیفر لارنس ۲۴ ساله که برنده جایزه اسکار شده و از محبوبیت بسیار بالایی هم برخوردار است تا به حال درباره این اتفاق صحبتی نکرده بود اما در مصاحبه اخیرش با مجله ونیتی فیر که همراه با عکسی از او در روی جلد این مجله چاپ شده و هشتم اکتبر منتشر می‌شود بالاخره حرف‌هایش را زد.

او در این مصاحبه که دو هفته پس از آن اتفاق انجام شده گفته است: «ابتدا خیلی خیلی ترسیده بودم. نمی‌دانستم این اتفاق چه تاثیری بر آینده حرفه‌ای‌ام می‌گذارد.» و درباره اتهام راضی بودن به آن ادامه می‌دهد: «این که من یک چهره مشهورم و یا این که چون من یک بازیگر زن‌ام معنی‌اش این نیست که این اتفاق خواسته من بوده است. معنی‌اش این نیست که به این حوزه وارد شوند. این بدن من است و باید در اختیار من باشد و این واقعیت که من نقشی در آن ندارم کاملا منزجرکننده است. حتی نمی‌توانم تصور کنم در چنین دنیایی زندگی می‌کنم…»

او ادامه می‌دهد که تصمیم داشته چیزی برای این اتفاق بنویسد: «هر کلمه‌ای که می‌خواستم بنویسم به گریه‌ام می‌انداخت یا خشمگین‌ام می‌کرد. شروع کردم یک نامه معذرت‌خواهی بنویسم اما چیزی نبود که برایش عذرخواهی کنم. من چهار سال است که در یک رابطه عاشقانه، سالم و فوق‌العاده هستم. فرق زیادی حتی برای دوست پسرت وجود دارد که آیا می‌خواهد تو را ببینید یا یک تصویر مستهجن.»

چندی پیش یک وکیل اعلام کرد که از طرف چند بازیگر که در این اتفاق حضور داشته‌اند از گوگل به خاطر اهمال در حذف آن‌ها و استفاده تجاری از آن‌ها نزدیک به صد میلیون دلار شکایت کرده است. بعدها گفته شد که جنیفر لارنس هم نامش در بین این ستاره‌ها هست. او حرف‌های بعدی‌اش را اما با عصبانیت بیشتری درباره هکرها به زبان می‌آورد و می‌گوید: «این یک رسوایی نیست. یک جنایت جنسی است. یک خشونت جنسی. نفرت‌انگیز است. قانون باید تغییر کند و ما باید تغییر کنیم. به این خاطر این سایت‌ها باید پاسخگو باشند. این که یک نفر به شکل جنسی مورد خشونت و آزار قرار گرفته و تنها فکری به ذهن هر کس خطور می‌کند به خاطر سود بیشتر است. این از حد من بیشتر است. نمی‌توانم خودم را اینقدر دور از انسانیت تصور کنم. نمی‌توانم تصور کنم این قدر بی‌فکر و بی‌اعتنا و تهی باشم.»

پیش از این هم تحلیل جالب سی‌ان‌ان را در این باره و دست داشتن تماشاچیان عکس‌ها در گناه پخش‌کنندگان عکس‌هاخوانده بودیم و حالا جنیفر لارنس هم با کسانی که به این عکس‌ها نگاه کرده‌اند با درشتی سخن گفته است: «هرکسی که این تصاویر را دیده است، شما مرتکب تجاوز جنسی شده‌اید. شما باید از شرم سرتان را خم کنید. حتی کسانی که می‌شناسم و دوست‌شان دارم می‌گویند اوه بله عکس‌ها را دیده‌آم. نمی‌خواهم کنترلم را از دست بدهم اما همان‌وقت با خودم فکر می‌کنم من که به شما نگفته بودم که می‌توانید عکس‌های خصوصی‌ام را ببینید.»

این را هم بخوان :  بازیگران ایرانی در حال گریم

و پیام‌اش را برای عموم خلاصه می‌کند: «شما یک انتخاب دارید. می‌توانید از آن آدم‌هایی نباشید که دروغ‌ها و افکار منفی را در زندگی پخش می‌کنند. می‌توانید کار خوب بکنید. می‌توانید خوب باشید. بیایید این [راه] را انتخاب کنید. حس بهتری دارد.»

او درباره لحظه‌ سختی که مجبور شده با پدرش تماس بگیرد و درباره این هک صحبت کند می‌گوید: «وقتی می‌خواستم با پدرم تماس بگیرم و برایش تعریف کنم چه اتفاقی افتاده… هیچ اهمیتی نمی‌دادم که چقدر از بازی‌های گرسنگی گیرم آمده است. بهتان قول می‌دهم هر کس بخواهد بین به دست آوردن این مقدار پول و یا تماس با پدر و این که خبر بدهد چنین اتفاقی افتاده انتخاب کند… واقعا ارزشش را ندارد.» و البته به شوخی درباره آن لحظه سخت می‌گوید: «خوشبختانه داشت گلف بازی می‌کرد و حال‌اش خوب بود.»

به گزارش کافه سینما، حالا که اف بی آی وارد ماجرا شده و سری پرفروش بازی‌های گرسنگی به اواخر ماجرا نزدیک می‌شود لارنس دارد جا پایش را محکم می‌کند. او به مصاحبه‌کننده می‌گوید: «می‌دانی زمان حلال مشکلات است. دیگر برایش اشک نمی‌ریزم. دیگر به خاطر این اتفاق عصبانی نیستم. نمی‌خواهم خوشحالی‌ام را دست این آدم‌ها بدهم چون اجازه‌اش را ندارند. من باید دوباره کنترلم را به دست بیاورم.»

او در این مصاحبه مفصل بیش از شه هزار کلمه‌ای‌اش از همه چیز حرف زده از جمله این که دوست دارد بیشتر رابطه عاشقانه‌اش کسل‌کننده شود تا شور و هیجان داشته باشد. از علاقه‌اش به زن‌های خانه‌دار واقعی (Real Housewives) گفته و علاقه‌اش به لری دیوید. از کارگردان بازی‌های گرسنگی، فرانسیس لارنس و همچنین از سوزان بیر که سرنا را برای او کار کرده و همچنین از کار با وودی هارلسون. هارلسون درباره لارنس جمله جالبی دارد: «می‌دانید این که مردم بگویند شما فوق‌العاده‌اید خیلی بد نیست چیزی که وحشتناک است این است که کم کم باورتان بشود. [جنیفر] هیچوقت اسیرش نشده است.»

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *