قتل عام خانوادگی بدست جوان 25 ساله

قتل عام خانوادگی بدست جوان 25 ساله ، جوانی 25 ساله در اقدامی وحشتناک تمامی اعضای خانواده خود را به قتل رسانده و در نهایت برای از بین بردن آثار جرم پیکر آنان را به چاه فاضلاب انداخته است. 

قتل عام خانوادگی بدست جوان 25 ساله

ابولفضل محمدی دادستان شهر میبد از توابع شهرستان یزد درباره جزئیات پرونده قتل عام خانوادگی گفت: بر اساس گزارش های بدست آمده روشن شده است که علت وقوع این حادثه اختلافات خانوادگی بوده است. 

کارشناس اداره آگاهی که برای تحقیقات بیشتر به محل حادثه اعزام شده بودند درباره چگونگی وقوع حادثه اعلام کردند که متهم با وارد کردن ضربه میله آهنی اعضای خانواده خود را به قتل رسانده است و برای از میان بردن آثار جرم پیکر آنان را به چاه فاضلاب انداخته است. 

این را هم بخوان :  قتل برادر زن به علت تعرض به خواهرش

دادستان در ادامه گفت: پس از بررسی های اولیه روشن شد که افراد مقتول با وارد آمدن ضربات متعدد به ناحیه سر، دچار جراحت شدید شده اند و در اثر خون ریزی مغزی جان خود را از دست داده اند. اما با این حال منتظر گزارش های تکمیلی از پزشک قانونی هستیم تا جزئیات دقیق تری درباره وقوع قتل و انگیز متهم بدست آوریم. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *