لاغر شدن Adele

لاغر شدن Adele

به چشم طرفداران ادل ، اون همیشه جذاب و زیباست. اما در تصویر جدیدی که اون اخیرا از خودش منتشر کرده صورتش لاغر تر و البته بهتر از هر زمان دیگه ای به مظر میاد

ادل پیش تر از این ها اعلام کرده بود که اصلا به فکر کم کردن وزنش نیست و تنها در صورتی این کار رو خواهد کرد که سلامتی یا رابطه عاشقانه اش به خاطر اضافه وزنش لطمه ببینه.  به مناسبت ۲۲ مارس که روز جهانی آب بود ، اون عکسی از خودش در توییتر به اشتراک گذاشت که اونو در حال نوشیدن چای نشون می داد. حتما می پرسین چرا روز جهانی آب باید برای ادل مهم باشه ؟

لاغر شدن Adele

ادل ۲۵ ساله از طرفداراش خواست که هر کسی یه عکس از خودش به اشتراک بذاره که اون ها رو در حال نوشیدن ، دوش گرفتن ،  آشپزی کردن و خلاصه هر کار دیگه ای که به آب ربط داره  نشون بده .

این را هم بخوان :  هدیه عجیب وزیر دفاع روسیه به امیر قطر

روز جهانی آب برای ادل یه روز به خصوصه  چرا که دوست پسرش ، سایمون کونکی ، مدیر اجرایی موسسه خیریه  Drop4Drop  است که با امور مربوط به آب سر و کار داره . این موسسه در حال حاضر  در حال پاک سازی آب آشامیدنی در کشور های حال توسعه است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *