لخت شدن شاهین نجفی

شاهین نجفی در کنسرت تورنتو لخت شد

خواننده هتاک به امام نقی(ع) که چندی پیش جنجال زیادی بر سر مسئله توهین های وی به یکی از ائمه شیعه بپا شد اینبار دست به کار دیگری زد.

به گزارش ظهور۱۲ ، او که پس از خواندن اهنگ نقی به شدت در میان مردم ایران منفور شده بود در جدیدترین اقدامش در اواخر کنسرت خودش در تورنتو کانادا به همراه سایر اعضای باندش لخت شد تا بار دیگری افتضاحی جدید را بر کارنامه خود بیافزاید .

65444907793693721169 Shahin-najafi-naked-1

این مسئله به قدری زشت بوده است که کاربران شبکه های اجتماعی و حتی برخی طرفداران وی او را سرزنش میکنند .

این را هم بخوان :  درخواست عجیب نامزد جرج کلونی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

71 نظر

  1. حیوان شیطان پرست متفوع خودشو میخوره از دیگرانو که حیچی

  2. شاهینو هر کسی نمیتونه درک کنه…اونایی که فحش میدن کلا از بهره عقلی برخوردار نیستند….شاهین عشقه

    • دادا شما برو *** تو بخور تو رو چه به حرف سیاسی زدن هنوز بیبی مخی وگرنه این نکبته وطن فروشو عشق خطاب نمیکردی…

  3. جان مادرتون کمتر چرت بگید برید درستونو بخونید

  4. هرکی عکس از پشت این برادر شاهین داره بزاره واسه جلب مشتری بیشتر تو شهرمون ببم جان

  5. هموطنان عزیز بی خودی دهنتونو بخاط یه سری ادم بیشعور ضد اسلام کثیف نکنید
    فقط الهم عجل ولیک الفرج صلوات

  6. عارفه بابایی

    مجازات یه همچین آدمایی فقط خفه کردنشونه.

  7. یعنی واقعا شما هرچی از دهنتون در اومد ورداشتین بهش گفتین و اونم آدم شد و دیگه اینکار رو نکرد.اگه خیلی میخواین نارضایتیتون رو نشون بدید خودتون درست رفتار کنید که دیگه کشورهای استعماری دنبال افراد نگردن تا غیرت ما ایرانی ها رو زیر سوال ببرن. انقد که حرف از دین میزنید احتمالا هیچ جا برنخوردید که فهش دادن هم جزء گناه محسوب میشه… . لااقل شاهین … رو جلوی همه ثابت کرد و همه هم فهمیدن و مثل خیلیا پنهانی اینکارو نکرد.اما شماها که حرف ازدین و ایمون میزنید چقدر پایبند دین و ایمونید؟
    من خودم به شخصه از شاهین متنفرم اما حداقل ادعامم نمیشه که من همیشه به هر چی که دین گفته عمل میکنم.شماهم اول به خودتون نگاه کنید.
    در ضمن اسم اینکارم رو طرفداری نذارید.چون اصولا از اونایی که عقده ی اونور آب و خود نمایی و مظلومیت و کلا آدمای عقده ای بدم میاد.

  8. امير مشعوفي-كرمانشاه

    لعنت به شاهين نجفي ؛ اين كثافت مهره استعمار انگليس . بخدا بايد يه بسيجي با غيرت اين سرشو از تنش جدا كنه . خدايا توبه از اين عمل كثيف شاهين نجفي كه به اسلام و مقدساتش توهين كرده .

  9. خدایا آخه چرا به انسان ها عقل دادی وقتی استفاده ای براشون نداره . از کمر به بالا تعطیلات از کمر به پایین عروسی . تا یکی اشتباه می کنه سری فوشو نسار یارو انسان نما می کنیم … درست مثل سخنان پیامبر و امام هامون رفتار می کنیم یا دشون رفته بود بگن جواب بدی رو باید با بدی دیگر جواب بدی … بد این یارو ناقص مغزی وقتی عقل نداره شما بدم بنویسید راجبش فکر میکنه که چه قدر مهم که فکر یه آدمو مشغول کرده . نکنیدبا این کار فقط یه کار می کنید وقتی تو گوگل سرچ کنن شاهین اولین اسمی که بیاره اسم این ناقص مغزه ..جواب ابله هان خاموشی است. به جای این اخبار درباره ناقص مغزا یه چندتا کتاب علمی ، هنری ، مذهبی بخونید .

  10. واقعاً چرا ما ایرانیا اول حرف میزنیم بد فکر می کنیم . ما می خوایم بگیم به دنیا بهترین دین رو داریم . پس در نتیجه هر کی هر اشتباهی کرد فوشو می کشیم بهش بر عکس کلام پیامبر و امامامون .. بعدم این یارو نه مطالبش خوندن داره که چی کاری و کوجا چی کار می کنه نه آهنگاش گوش کردن داره و نه تصویرش دیدن داره که آدم بخواد از وقتش و هزینه اینترنتی که میده بیاد فوش بده بهش. جواب ابله هان خاموشی است

  11. جرم یه عده از کسایی که اینجا پست گذاشتنم کم نیست. اون ادم کم عقل تو جمع عریان شد شما که ادعای مسلمونیتون میشه و خودتونو یه سر و گردن از اون بالاتر میدونید لااقل ادب داشته باشید و هر توهین و بیتربیتی رو تو این مکان عمومی نکنین. فکر نمیکنم فحاشی تو یه مکان عمومی کار درستی باشه. چون هم نشون دهنده تربیت و شخصیته خانوادگی و هم نشون دهنده ادب اجتماعی هست. انتقاد یه چیزه فحاشی یه چیز دیگه. شما که فحش میدید و حرف بی ربط میزنید لااقل طرفداری از دین هم نکنید و ابروی دین رو نبرید. کاری که شما با این حرکات سر اسلام دارین میارین و ضربه ای که با این حماقتا دارین میزنین بزرگترین تئوریسینهای ضد اسلام اروپایی و امریکایی نمیتونن انجام بدن. خدا عقوبتتون کنه که اسم ائمه رو میارین و تو همون خط فحش میدین. خدا ازتون نگذره . دکتر میگه هرکسی رو خواستی تخریب کنی ازش عالمانه انتقاد نکن بلکه احمقانه دفاع کن . دقیقا مثال حرکت یه عده تو اینجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *