ماری که به گردن ارسلان قاسمی حلقه زده

ماری که به گردن ارسلان قاسمی حلقه زده

ماری که به گردن ارسلان قاسمی حلقه زده ، ارسلان قاسمی یکی از بازیگران پر حاشیه این روز های سینما ایران است و طرفداران زیادی هم در میان جوانان دارد. او عکسی از خود منتشر کرده در حالی که یک مار را به دور گردن خود انداخته و در توضیح آن نوشته: «فقط خوشحال باش. اونا ازش متنفرن». شاید منظورش از آن ها بدخواهانش بوده!ارسلان قاسمی متولد اردیبهشت ماه سال 1374 در تهران است. او بازیگری را در سنین کودکی و در حالی که 7 سال داشت آغاز کرد. اولین فیلمی که در آن حضور داشت سریال «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی بود. او در این مجموعه نقش کودکی بیژن، نقش اول سریال را بر عهده داشت. همچنین حضور وی در سریال یوسف پیامبر و در نقض بنیامین، برادر کوچکتر حضرت یوسف نیز سبب شد تا ارسلان قاسمی در عرصه بازیگری به شهرت قابل توجهی دست یابد.

ماری که به گردن ارسلان قاسمی حلقه زده

ارسلان قاسمی بازیگر خوش چهره ای است که علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می کند. همچنین به ادعای خودش او به تازگی فعالیتی در حوزه موسیقی شروع کرده و دو ترانه موسیقی نیز ضبط کرده است. ارسلان قاسمی به موسیقی نیز علاقه فراونی دارد و آرزو می کند روزی بتواند فعالیتش در این زمینه را گسترش دهد و اولین آلبومش را منتشر کند. 

این را هم بخوان :  کچل کردن بازیگر زن

ماری که به گردن ارسلان قاسمی حلقه زده

شایعه ازدواج ارسلان قاسمی و ترلان پروانه

مدتی پیش شایعات مختلفی در فضای مجازی مبنی بر ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانهبه راه افتاد که بازی این دو در چند فیلم این شایعات را افزایش دادکه در نهایت با واکنش خانواده های آنها همراه شد.

برخی از فیلم و سریال های ارسلان قاسمی

ماه گرفتگی

رسوایی

نفوذ (مجموعه اینترنتی)

تاکسی نارنجی

 

کلانتری غیرانتفاعی

جعبه موسیقی

خاک سرد

شام عروسی

آرام می‌گیریم

هفت سنگ

هوش سیاه ۲

تا ثریا

فاصله‌ها

هوش سیاه

یوسف پیامبر

در چشم باد

درباره Ali

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *