متخصص زیبایی تصاویر برهنه زنان را در تلگرام منتشر کرد

متخصص زیبایی تصاویر برهنه زنان را در تلگرام منتشر کرد

متخصص زیبایی تصاویر برهنه زنان را در تلگرام منتشر کرد ، زن جوان با مراجعه به کلانتری از پزشک زیبایی شکایت کرد که تصاویر برهنه او را در کانال تلگرامی اش منتشر کرده است. پس از وی نیز چندین قربانی دیگر علیه این دکتر بی رحم، شکایت مشابهی را مطرح کردند. 

زن جوان که برای شکایت به اداره پلیس آمده بود گفت: متخصص زیبایی تعدادی تصاویر برهنه من را که قبل و بعد از عمل به بهانه مقایسه نتیجه عمل از من گرفته بود را در اقدامی بی شرمانه در فضای مجازی به انتشار گذاشته و زندگی من خراب کرده است. 

متخصص زیبایی تصاویر برهنه زنان را در تلگرام منتشر کرد

وی در ادامه گفت: چند ماه پیش برای هماهنگی عمل جراحی به مطب دکتر رفتم و او پس از انجام معاینات اولیه، تاریخ عمل جراحی را مشخص کردم. اما عمل جراحی آن طور که من انتظار نداشتم پیش نرفت و از نتیجه آن ناراضی بودم. بعد از آن مراجعه متوجه شدم که دکتر زیبایی تصاویر قبل و بعد از عمل من را  بدون اجازه برای نظر سنجی از مخاطبانش در کانال تلگرامی منتشر کرده است. 

به عبارتی دکتر زیبایی برای تبلیغ کسب و کارش تصاویر برهنه مشتریان را در اینترنت منتشر می کرده است. کانال تلگرامی این دکتر بی کفایت بیش از 350 عضو داشته و عده زیادی از کاربران گروه که همگی پیش تر توسط همین متخصص زیبایی تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند نیز از این اقدام دکتر شکایت کردند. 

زن شاکی در اظهاراتش مدعی شد که در ابتدا از انتشار تصاویرش به نحوی که هویت اش ناشناخته باشد، اعتراضی نداشته اما پس از عمل هنگامی که برای اعلام نارضایتی اش از نتیجه عمل به دکتر مراجعه می کند، متخصص زیبایی او را تهدید می کند که اگر به اعتراضش ادامه دهد و مشتریان او را از کیفیت پایین عمل جراحی مطلع کند، هویت من را در تصاویری که در کانال تلگرامش موجود است فاش می کند. 

این را هم بخوان :  بنیامین و همسرش

در ادامه با تکمیل تحقیقات قضایی و جمع آوری مستندات کافی پزشک متخلف به اتهام انتشار عکسهای غیراخلاقی و تصاویر خصوصی شاکی به دستور بازپرس ویژه جرایم رایانه ای  تحت تعقیب قرار گرفت و مأموران پلیس فتا در اقدامی به موقع، با مراجعه به مطب موصوف گوشی و سیستم های رایانه ای مورد استفاده در این بزه را توقیف نمودند.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *