مرد شیطان صفت

پسر ۹ ساله؛ قربانی مرد شیطان صفت

مرد شیطان‌صفتی که پسری ۹ ساله را با انگیزه آزار و اذیت ربوده و وی را به قتل رسانده بود، چند روز بعد از ارتکاب جنایت دستگیر شد.

به گزارش همشهری، چند شب قبل پسری ۹ساله به نام محمدرضا از خانه‌شان در یکی از محله‌های شهرستان مهریز در استان یزد خارج شد تا برای شرکت در مراسم عزاداری به حسینیه محله‌شان برود اما به طرز عجیبی ناپدید شد.

چند ساعت از خروج محمدرضا از خانه می‌گذشت و وقتی خبری از او نشد، والدینش نگران او شدند. مراسم عزاداری هم به پایان رسیده بود اما هیچ‌کس او را ندیده بود. همان شب بعد از آنکه جست‌وجوها برای یافتن پسربچه به جایی نرسید پدرش این ماجرا را به پلیس گزارش کرد و از مأموران کمک خواست.

به این ترتیب مشخصات محمدرضا به یگان‌های مختلف پلیس اعلام و تلاش‌ها برای یافتن او آغاز شد. در جریان این تحقیقات مأموران پلیس آگاهی به مرد جوانی مظنون شدند و وی را بازداشت کردند.

از آنجا که احتمال داشت این جوان محمدرضا را ربوده باشد، وی تحت بازجویی قرار گرفت و وقتی مأموران برای بازرسی به خانه‌اش رفتند با چند قطره خون روبه‌رو شدند و در ادامه لباس‌های آغشته به خون پسربچه را در خانه این مرد کشف کردند. دیگر تردیدی وجود نداشت که او پسربچه را ربوده و به قتل رسانده است و به همین دلیل بازجویی از مرد جوان ادامه یافت. او در نهایت اتهام قتل پسر ۹ساله را پذیرفت و گفت: آن شب وقتی سوار بر موتورسیکلتم در کوچه حرکت می‌کردم پسربچه را دیدم.

این را هم بخوان :  حکم اعدام برای متجاوز

او به‌تنهایی به طرف هیئت عزاداری می‌رفت. با این بهانه که من هم به هیئت می‌روم او را سوار موتورسیکلتم کردم در بین راه او را فریب دادم و به خانه‌ام بردم. سپس با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار دادم و در نهایت او را به قتل رساندم و جسدش را داخل گونی گذاشتم و نیمه‌شب در خیابان رها کردم. عزیز صابریان دادستان عمومی و انقلاب مهریز با تأیید این خبر گفت:

به‌دنبال وقوع این جنایت شایعاتی مبنی بر روانی بودن قاتل، حضور داعش در منطقه، ارتکاب قتل توسط اتباع بیگانه، جدا شدن سر پسر بچه از بدن وی و… در شهر منتشر شد که هیچ کدام از آنها صحت ندارد. متهم به قتل بومی، اهل و ساکن مهریز است و حضور داعش در منطقه کذب است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد درجه‌ای از بیماری روانی که از متهم سلب مسئولیت کند در او وجود ندارد. به‌گفته دادستان مهریز هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره همچنان ادامه دارد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *