مرگ دو کودک در یخچال کامیون

مرگ تلخ دو کودک در یخچال کامیون

ظهر يكشنبه 3كاميوني كه محصولات جاليزي حمل مي‌كردند وقتي به روستاي نورآباد در استان بوشهر رسيدند، در مقابل قهوخانه بين راهي توقف كردند تا راننده‌ها كمي استراحت كنند. آن روز 2خواهر و برادر 5 و 8ساله به نام‌هاي پارسا و فاطمه كه از اقوام صاحب قهوه‌خانه بودند، سرگرم بازي در آنجا بودند كه وقتي كاميون‌هاي پارك شده را ديدند، تصميم گرفتند به سمت آنها بروند. زماني كه اين خواهر و برادر متوجه شدند در يخچال يكي از كاميون‌ها باز است، وارد يخچال شدند. همزمان با ورود آنها در يخچال بسته شد و اين دو كودك ديگر نتوانستند از آنجا خارج شوند.

 

والدين پارسا و فاطمه پس از ناپديد شدن آنها همه‌جا را دنبالشان گشتند اما اثري از آنها نبود. تنها جايي كه آنها نگشته بودند، داخل همان 3كاميوني بود كه مقابل قهوه‌خانه توقف كرده بودند. پدر و مادر پارسا سراسيمه به سمت يخچال كاميون‌ها رفتند و پس از باز كردن در يكي از آنها، با جسد بي‌جان كودكان خردسال خود روبه‌رو شدند.

محمدعلي دهقان، رئيس اورژانس شهرستان دشتستان بوشهر مي‌گويد: وقتي امدادگران اورژانس به محل حادثه رسيدند، 45دقيقه از حادثه گذشته بود. بچه ها به‌علت كمبود اكسيژن دچار خفگي شده بودند.

این را هم بخوان :  اولین مرد باردار دنیا

وي ادامه داد:‌ امدادگران پس از انتقال كودكان به درمانگاه، عمليات احياي قلبي را شروع كردند اما تلاش آنها بي‌فايده بود و هر دو كودك بر اثر خفگي جان خود را از دست دادند.

بر اساس اين گزارش، به‌دنبال مرگ دو كودك، كاميون مورد نظر با دستور مقام قضايي توقيف شده و تحقيقات درخصوص اين حادثه ادامه دارد.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *