مصاحبه 20 میلیونی امیر تتلو

خواننده ای که برای مصاحبه ۲۰ میلیون خواست

 بازار خواننده های زیر زمینی این روزها داغ است! آنقدر که نشریات و مجلات دیگر به جای گفتگو با خواننده های رسمی به دنبال آنهایی اند که زیرزمینی اند. حالا یکی از این خواننده ها برای گفتگو با یکی از مجلات مبلغ ۲۰ میلیون تومان خواسته است.

این خواننده جوان که چندی است نامش بر سر زبان افتاده است، دلیل دریافت چنین مبلغی را بی‌توجهی نشریات در زمانی که این سبک موسیقی در شرایط سختی به سر می‌برد، دانسته است. امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو خواننده ای است که چندی پیش هم بازداشت شده بود و بعد از مدتی آزاد شد. او حالا در صفحه شخصی خود در همین باره نوشته است: «اگه راه داشت، می‌گفتم ٢٠٠ میلیون باید بدین !!!! دیدم مجله تازه داره پا می‌گیره گفتم ٢٠ میلیون !!

42346105495195555693

یادتون باشه ما ١٢ سالِ که همه کارها و آهنگامون رو مجانیِ اما فقط واسه هوادارامون و مردمی که سالها مارو حمایت کردن، منتشر می‌کردیم !! رسانه‌ها این همه سال کجا بودن ؟! ١٢ سال چرا به ما کمک نکردن ؟!؟؟ چرا اون موقع که مشکل داشتیم، هیشکی حمایت نکرد الآن که فوتبالیستامون دارن حمایت می‌کنن و خودِ مسئولین دارن به ما لطف می‌کنن و مردم مارو حمایت می‌کنن این مجلات هم راه افتادن !!!!

برادرِ من شما دارین مجله‌ی خودتون رو معروف می‌کنید که کردین !!!! من از هیچکسی کمک نخواستم و نمیخوام و همیشه فقط توکلم خدا بوده!!!! …»

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *