کاندوم فضایی

معرفی کاندوم های فضایی: کاندوم فضایی خالق بیشترین تمایز

بسیاری از زوجین این طور فکر می کنند که استفاده از کاندوم حین رابطه جنسی میزان لذت رابطه را کم می کند. نکته مهم این که اصلاً این طور نیست و کاندوم لذت را افزایش نیز می دهد اما به همین دلیل و برای رفع این باور غلط تولیدکنندگان کاندوم، کاندوم فضایی را با هدف افزایش لذت جنسی در کنار استفااده از روشهای پیشگیری از بارداری طراحی کرده اند. در ادامه نگاه دقیق تری به این نوع کاندوم ها کرده ایم.

سایت کاندوم دات آی آر : متنوع ترین مرجع خرید کاندوم

انواع کاندوم فضایی

کاندوم‌های فضایی بر اساس طرح و شکلی که دارند به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. این طرح‌ها در واقع با هدف افزایش لذت جنسی و تامین رضایت سلایق مختلف طراحی و تولید شده اند و طرح‌های مختلف تغییرری در عملکرد کاندوم‌ها در پیشگیری از بارداری نخواهد داشت.

کاندوم فضایی

۱. کاندوم فضایی با طرح چرخشی

کاندوم فضایی چرخشی (Spiral Condom) نوعی از کاندوم‌های فضاییست که در سرتاسر آن برجستگی‌های چرخشی و مارپیچ وجود دارد . این کاندوم با افزایش نقاط تحریک به تحریک بهتر شریک جنسی و افزایش لذت رابطه کمک زیادی می‌کند.

ویژگی های کاندوم فضایی چرخشی:

1- دارای خارهای برجسته نرم از جنس لاتکس بر روی بدنه و نوک کاندوم
2- حداکثر تحریک و لذت جنسی بیشتر در بانوان
3- تحریک کننده نقطه جی (G-spot)  که باعث ایجاد تجربه واقعی ارگاسم خواهد شد
4- حجیم کننده آلت مردانه به دلیل وجود برجستگی های زخیم
5- دارای لاتکس چرب و شفاف با مخزن ذخیره، استفاده از این کاندوم بدون چرب کننده اصلاً توصیه نمی شود، به همین دلیل پس از آزمایشهای صورت گرفته در لابراتوآر این کاندوم به دلیل قدرت بالایی که دارد، تنها با چرب کننده تولید می شود

کاندوم فضایی

۲. کاندوم فضایی با طرح دکمه دار

کاندوم فضایی دکمه دار دارای نقاط برجسته فراوانی در سر تا سر کاندوم است، البته نباید این نوع از کاندوم را با کاندوم‌ خاردار اشتباه گرفت. کاندوم‌های دکمه‌ای دارای نقاط فوق برجسته‌ای هستند که به راحتی می‌توانند نقطه جی بانوان (G Spot) را تحریک کنند و باعث افزایش رضایت جنسی هنگام برقراری رابطه شوند.

۳. کاندوم فضایی با طرح شمشیری

کاندوم فضایی شمشیری شکل، زائده‌های بلندی از جنس لاتکس در راس کاندوم دارند. این نوع کاندوم به طرز فوق العاده‌ای می‌تواند ناحیه کلیتوریس را تحریک کرده و تعداد دفعات ارگاسم را در بانوان افزایش دهد.

۴. کاندوم فضایی با طرح طوقی

کاندوم فضایی طوقی شکل برآمدگی هایی در دور تا دور قسمت ابتدایی کاندوم دارد. این برجستگی‌ها نه تنها باعث افزایش شدت تحریک جنسی در بانوان شده بلکه به افزایش حجم و نعوذ بهتر آقایان نیز کمک می‌کنند. با استفاده از این نوع کاندوم زوجین می‌توانند رابطه جنسی طولانی و قویتر و بهتری را تجربه کنند.

کاندوم ویژه فضایی

 

۵. کاندوم فضایی با طرح اره ماهی

کاندوم‌های اره ماهی شکل دارای نقاط برجسته دندانه مانندی بر روی کاندوم هستند. این نوع کاندوم‌ها می‌توانند لذت رابطه جنسی را دو برابر کنند چرا که بر میزان اصطکاک آلت تناسلی مرد و زن افزوده و بدین ترتیب نقاط لمس بیشتری ایجاد می‌کنند.

مزیت کاندوم فضایی نسبت به سایر کاندوم‌ها

این کاندوم‌ها دارای نقاط برجسته و اشکال هندسی متنوعی در سراسر کاندوم بوده و افراد می‌توانند بنا به سلیقه خود و یا شریک جنسی شان دست به انتخاب بزنند. در کل مزیت کاندوم فضایی را می‌توان به صورت خلاصه به شکل زیر عنوان کرد:

این را هم بخوان :  کاندوم برقی چیست و کاندومهای برقی چه کاربردی دارند ؟

کاندوم فضایی با تحریک شدید‌تر نقطه جی در بانوان باعث می‌شود بانوان ارگاسم بهتر و با کیفیت تری را تجربه کنند.

کاندوم‌های فضایی با طراحی‌های متنوع می‌توانند مشکل تکراری شدن رابطه جنسی را برطرف کرده و تنوع و تازگی بیشتری به رابطه جنسی دهند.
کاندوم فضایی هم چنین باعث تحریک پذیری بیشتر آقایان و افزایش حجم آلت تناسلی وی در هنگام برقراری رابطه جنسی می‌شوند.

کاندوم دکمه ای

تفاوت کاندوم فضایی با کاندوم های معمولی

کاندوم فضایی بیشتر یک وسیله سرگرمی جنسی و افزایش میل و تنوع در رابطه است تا یک وسیله محافظتی! در واقع این کاندوم‌ها به زوجین در برقراری یک رابطه صمیمانه‌تر کمک می‌کنند. طبق تحقیقات انجام شده بسیاری از بانوان مشکل عدم ارگاسم خود را پس از تجربه استفاده از این کاندوم‌ها به خوبی حل کرده اند. این کاندوم‌ها با نقاط فوق برجسته و زوائدی که دارند باعث تحریک بیشتر و بهتر ناحیه کلیتوریس و نقطه جی در بانوان شده و هم چنین به دلیل افزایش اصطکاک حین برقراری رابطه جنسی لذت بیشتری را برای دو طرف به همراه دارند.

نقطه ضعف کاندوم های فضایی

در کنار همه موارد گفته شده یکی از تفاوت‌های موجود بین کاندوم‌های فضایی و کاندوم‌های معمولی را می‌توان در تاثیر محافظتی آن‌ها در نظر گرفت که در رابطه با کاندوم فضایی یک نقطه ضعف به حساب می‌آید و آن این است که کاندوم‌های فضایی به صورت صد در صد نمی‌توانند مانع از بارداری شوند و نقش محافظتی خود را ایفا کنند؛ بنابراین توصیه می‌شود هنگام استفاده از آن‌ها یک روش پیشگیری امن دیگر را نیز به کار گیرید.

کاندوم چرخشی ویژه

ملاحظات بهداشتی در استفاده از کاندوم ها

جهت تجربه یک رابطه جنسی مطلوب و رضایت بخش هنگام خرید کاندوم فضایی حتما به بهداشتی بودن و نکات روی بسته کاندوم دقت کنید و از خرید بسته‌هایی که تاریخ انقضای آن‌ها گذشته است جدا خودداری کنید. هم چنین توصیه می شود پیش از اقدام به خرید کاندوم فضایی در رابطه با نوع و طرح آن با شریک جنسی خود مشورت کنید. زیرا این کاندوم ها دارای اشکال متنوعی بوده و شما با مطالعه در رابطه با این موضوع می‌توانید به خوبی رضایت خود و شریک جنسی تان را فراهم کنید.

شما استفاده از چه کاندومی را پیشنهاد می‌کنید؟ هدف شما افزایش لذت است یا پیشگیری از بارداری؟ نظرات خود را در انتهای این صفحه در قسمت “ارسال نظر” با ما به اشتراک بگذارید.

Introducing Space Condoms: Space Condoms Creator Most Distinct

Space condoms are more of a means of sexual entertainment and increased desire and diversity than a protective device! In fact, these condoms help couples to establish a more sincere relationship. According to a study, many women have successfully solved their problem of lack of orgasm after experiencing the use of these condoms. These condoms with highlights and wavelengths cause more and better stimulation of the Clitoris and G-spot in women, and also increase the pleasure of both parties due to increased friction during sexual intercourse.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

رابطه مقعدی

آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟

اینجا به سوالی پرتکرار یعنی آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟ پاسخ دادیم. واقعیت این است که رابطه مقعدی باعث بارداری نمیشود اما نکات مهمی در این باره هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *