منفور ترین تیم های جام جهانی

 ایران در میان منفورترین تیم‌های جام‌جهانی

نتایج یک نظرسنجی از 19 کشور جهان در مورد احساس مردم نسبت به مسابقات جام جهانی 2014 برزیل نشان می دهد تیم های آمریکا، آرژانتین و ایران منفورترین تیم ها در سراسر دنیا هستند.

به گزارش ایرنا، بر اساس این نظرسنجی که توسط شرکت مطالعات آنلاین YouGov با همکاری Upshot انجام شده است، مردم در کشورهای مختلف، دو تیم حاضر در جام جهانی که کمترین علاقه را به آنها دارند به ترتیب انتخاب کرده اند.

بر این اساس مردم کشورهای استرالیا، آلمان، ایتالیا، مکزیک، هلند و اسپانیا از تیم ایران به عنوان یکی از انتخاب های خود نام برده اند.

مردم برخی کشورها مثل استرالیا، ایتالیا و مکزیک نیز در انتخابی جالب تیم های آمریکا و ایران را در فهرست منفورترین تیم های حاضر در جام جهانی 2014 انتخاب کردند.

از نکات قابل توجه و جالب در این بخش از نظرسنجی این است که مردم برخی کشورها، از تیم ملی کشور خود به عنوان یکی از گزینه ها یاد کرده اند. مثلا در برزیل مردم تیم های آرژانتین و برزیل را انتخاب کرده اند.

این را هم بخوان :  مصاحبه با چوچانگ

انتخاب برخی کشورها نیز کاملا یکسان بوده است. بدین ترتیب که مردم روسیه، تیم های آمریکا و روسیه و مردم آمریکا، تیم های روسیه و آمریکا را برگزیده اند!

در اتفاقی مشابه مردم ژاپن و کره جنوبی نیز هم نظرند. به طوریکه مردم ژاپن تیم های ژاپن و کره جنوبی را انتخاب کرده اند و مردم کره جنوبی بر عکس.

 

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *