موقعیت هواپیمای جدید مالزی

یک خلبان آمریکایی مدعی شده پس از بررسی هزاران تصویر ماهواره‌ای توانسته است موقعیت هواپیمای ناپدید شده مالزیایی را مشخص کند.

مایکل هابیل” مدعی شده است که پس از بررسی هزاران تصویر ماهواره‌ای از طریق اینترنت ، لاشه‌های هواپیمای ناپدید شده مالزیایی را یافته و با تطبیق آن با نقشه‌های سایت “Tomnod.com” ، لکه سفیدی که حجمش با حجم هواپیمای بوئینگ 777 برابری می‌کرده  را نمایان کرده است.

 
در همین حال پایگاه خبری العربیه نت به نقل از این خلبان نوشت : هنگامی‌که فهمیدم هواپیمایی که از دو ماه پیش ناپدید شده بر سطح سواحل شمالی مالزی نزدیک به تایلند شناور است ، دچار ناراحتی شدم.
 
تصاویری که “مایکل هابیل” برای اثبات ادعاهایش منتشر کرده ، چند روز پس از ناپدید شدن هواپیمای بوئینگ 777 گرفته شده است.
 
همچنین در هنگام پرسش از “مایکل هابیل” در مورد امکان آنچه که وی در تصاویر اینترنتی دیده شاید تصویر یک “نهنگ” باشد با خنده گفت : آیا نهنگی می‌تواند 64 متر باشد؟
 
وی در پایان گفت : بررسی تصاویر ماهواره‌ای از هواپیمای ناپدید شده مالزی را به خاطر کمک به طرف‌های جستجوکننده و خانواده قربانیان انجام دادم و مکان سقوط هواپیما را به دفتر تحقیقات فدرال و هیات سلامت حمل و نقل آمریکا اطلاع دادم اما هنوز پاسخی به من ندادند.
 
موقعیت هواپیمای جدید مالزی موقعیت هواپیمای جدید مالزی
این را هم بخوان :  فلاپی بیرد برمیگردد

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *