مونیکا بلوچی، ستاره ای تمام نشدنی

مونیکا آنا بلوچی که به اختصار مونیکا بلوچی نامیده می شود، بازیگر و مدل اهل کشور ایتالیا است. وی در آخرین روز از ماه سپتامبر در سال 1964 در شهر رم متولد شد.بسیاری او را ستاره ای تمام نشدنی در دنیای سینما میدانند. 

مونیکا بلوچی در فیلم “”دراکولای برام استوکر” اولین حضورش را در برابر دوربین تجربه کرد. پس از چندین سال وی یکی از درخشان ترین نقش های تاریخ سینما را در فیلم “مالنا” و با کارگردانی جوزپه تورناتوره، بازی کرد. 

 

مونیکا بلوچی

بلوچی که زاده شهر اومبریا در کشور ایتالیا است پس از گذراندن تحصیلات دبیرستان، برای تحصیل در رشته حقوق وارد دانشگاه شد. او برای تامین مخارج تحصیل به حرفه مدلینگ روی آورد. این حرفه جذابیت فراوانی برای مونیکا داشت که موجب شد وی تحصیل را نیمه تمام بگذارد و تمام وقتش را صرف این کار بکند. اولین قرار داد حرفه ای اش را در سال 1989 با کمپانی “الیت مدل” امضا کرد و نام خود را به عنوان یکی از ستاره های مد و فشن بر سر زبان ها انداخت. این آغاز راهی بود که منجر شد او به عنوان یک مدل حرفه ای کار خود را ادامه دهد. یکی دیگر از نقش های به یاد ماندنی که وی ایفا کرده است می توان به نقش مریم مقدی در فیلم “مصائب مسیح” با کارگزدانی مل گیبسون اشاره کرد. مونیکا بلوچی

این را هم بخوان :  اعتراض کاربران اینترنتی به بهنوش بختیاری

درباره Ali

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *