نام واقعی مستربین

نام اصلی مستر بین کمدین معروف چیست ؟

بعضی وقت ها اون قدر تیپ ها و شخصیتهای فیلمها قوی عمل می کنند که نام واقعی بازیگر تحت الشعاع قرار می گیرد، یکی از این موارد همین آقای مستربین است، که کمتر کسی اسم واقعی نام اصلی مستربین را می داند و همه او را مستربین صدا می کنند. آقای روآن اتکینسون Rowan Atkinson بازیگر بریتانیایی شخصیت مستربین است.

روآن اتکینسون نام اصلی مستر بین

روآن، چهارمین برادر و جوانترین آن‌ها در کانتی دورهام انگلستان به دنیا آمد. پدر او اریک اتکینسون کشاورز و عضو هیئت مدیره و مادرش الا می است. والدین آن‌ها در تاریخ ۲۹ ژوئن ۱۹۴۵ با هم ازدواج کردند. سه برادر بزرگتر وی پائول، رودنی و روپرت نام دارند. پائول در کودکی درگذشت و رودنی در حال حاضر یک اقتصاددان و عضو حزب استقلال پادشاهی متحد است. وی در دبیرستان دورهام و در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرده و مدرک لیسانس مهندسی برق خود را از این دانشگاه دریافت کرد.

این را هم بخوان :  کیتی پری در خواب

نکته جالب درباره مستربین

اخیراً و از حدود سال 2015 آقای مستر بین برخی نقشها جدّی و غیرکمدی بازی کرده ! ولی مخاطب ایرانی کماکان با به یادآوردن بازیهای مستربین، هنوز هم آقای اتکینسون برایش خنده دار است !

 

تصویری از روآن اتکینسون (مستربین) و همسرش

مستربین و همسرش

تصویری از مستربین و همسرش و دخترشان

مستربین

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

یک نظر

  1. راننده دیوانه شهر

    اسمش جداس یا نه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *