نام دیگر کاندوم در داروخانه و نام علمی کاندوم چیست ؟

شما هم دنبال نام دیگری برای کاندوم هستید تا بتوانید در هنگام خرید کاندوم را با نام دیگری تقاضا کنید ؟ برای همین هم به دنبال نام علمی کاندوم در داروخانه هستید تا به فروشنده نام علمی کاندوم را بگویید ؟

این یک مشکل رایج در ایران است که گفتن نام کاندوم هنگام خرید برای بسیاری از افراد دشوار است. مثلاً هنگامی که مسئول فروش یک خانم جوان است و شما یک مرد هستید، شرم و حیا اجازه نمی دهد که شما تقاضای خرید کاندوم را کنید. یا برعکس فروشنده کاندوم یک مرد است و شما یک خانم جوان هستید، نمی توانید بروید و به فروشنده مرد بگویید یک کاندوم می خواهم. در این مطلب از شادابتور به این موضوع و در واقع به این سوال که نام دیگر کاندوم در داروخانه چیست و آیا کاندوم نام علمی دارد که بتوانیم آن را با نام علمی اش بگوییم، پاسخ خواهم داد. (برای انتخاب بهترین کاندوم کلیک کنید و مطلب مربوطه را بخوانید)

نام دیگر کاندوم برای خرید

کاندوم وسیلۀ فوق العاده ای است که واقعاً مزیت های زیادی را به مردم هدیه کرده است. کاندوم ضمن این که مانع از بارداری ناخواسته می شود، از انتقال بسیاری از بیماریهای جنسی نیز جلوگیری می کند و همچنین لذت رابطه شرعی را برای زوج و زوجه بسیار بیشتر می کند، انواع مختلف کاندوم برای مشکلات مختلف رایج در حین رابطه جنسی طراحی شده است که از این روی وسیلۀ بسیار پرکاربردی در تمام دنیاست و بد نیست بدانید که یکی از شاخصهای توسعه بهداشتی در دنیا سرانه مصرف کاندوم است.

کاندوم را به صورت «کاندوم» در فارسی می نویسند و البته عده ای هم ممکن است که به صورت «کاندم» آن را بنویسند و در زبان انگلیسی به صورت Condom نوشته می شود و در واقع این محصول بی نظیر نام دیگری جز Condom یا کاندوم ندارد.

انواع کاندوم مردانه و زنانه

بله کاندوم هم مردانه دارد و هم زنانه، اما در دنیا کاندوم زنانه چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد و استفاده از کاندوم زنانه می تواند خطراتی برای زن داشته باشد که از این روی کاندوم مردانه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. کاندوم مردانه ضمن این که مانع از بارداری می شود، هیچ خطری نه برای مرد دارد و نه برای زن و محصولی فوق العاده ایمن و ارزان می باشد.

کاندوم را از کجا خرید کنیم که خجالت نکشیم

با خرید حضوری کاندوم خداحافظی کنید، بهتر است کاندوم را اینترنتی خرید کنید، به این شکل می توانید با خیال راحت صدها مدل کاندوم را ببینید و بعد انتخاب کنید ! یادتان باشد ،انتخاب کاندوم همراه با همسرتان خودش می تواند به تحکیم روابط شما کمک کنید. رابطه شرعی خود را با یک انتخاب درست تحکیم کنید.

پیشنهاد ما به شما بررسی و انتخاب کاندوم از میان بیش از 100 مدل کاندوم در سایت رسمی کاندوم دات آی آر است که در آدرس www.candom.ir در دسترس شماست.

این را هم بخوان :  مشکلات جنسی در زنان

نام دیگر کاندوم

نتیجه گیری درباره نام دیگر کاندوم

نام دیگر کاندوم در داروخانه : کاندوم نام دیگری ندارد و اگر می خواهید آن را با نام دیگری تقاضا کنید، بهتر است با نام برند آن مثل کاپوت، کدکس و … خطاب کنید.

نتیجه گیری درباره نام علمی کاندوم در داروخانه

نام علمی کاندوم : کاندوم نام علمی ندارد و در زبان انگلیسی و کتب پزشکی هم با نام Condom خطاب می شود.

Does Condom has another name ? Or Scientific name ?

You are looking for another name for a condom so you can ask for a condom when you buy it? This is a common problem in Iran that it is difficult to say the name of a condom when shopping for many. For example, when you are responsible for the sale of a young woman and you are a man, shame does not allow you to apply for a condom. Or the condom is the opposite of a man and you are a young woman, you can not go and tell the seller, I want a condom. In this article, I will respond to this issue and, in fact, answer the question of what the other condom name is in the pharmacy and whether the condom has a scientific name that we can say with its scientific name. (Click on the best condom to read the article)

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

رابطه مقعدی

آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟

اینجا به سوالی پرتکرار یعنی آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟ پاسخ دادیم. واقعیت این است که رابطه مقعدی باعث بارداری نمیشود اما نکات مهمی در این باره هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *