نجات دختر جوان از کانال آب

نجات دختر جوان از داخل کانال آب

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت:دختر خانوم ٢۶ ساله‌ای که به دلیل اختلال حواس به داخل یک کانال آب رفته بود توسط نجاتگران آتش‌نشانی نیشابور نجات یافت.

به گزارش خبرنگار عطارنیوز سید مهدی حسینی در ادامه اظهار کرد: این کانال حدود 80 متر طول داشت و دارای سقف و بدنه‌ی آجری به ارتفاع نیم متر بود که این ارتفاع در داخل تونل کمتر می شد به طوری که مامور آتش نشان به سختی و به صورت سینه خیز وارد آن شد و پس از طی کردن مسیری در حدود 80 متر و کنار زدن موانعی که این فرد در مسیر راه قرار داده بود به او رسید .

وی ادامه داد: نجاتگر آتش نشان پس از صحبت کردن با او ، وی را متقاعد کرد که از کانال خارج شود مسیر خروج کانال به قدری تنگ بود که فقط دخترک توانست از آن خارج شود و مامور آتش نشان مجبور شد تمام مسیر رفته را برگردد .

حسینی خاطرنشان کرد:خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید و با توجه به اینکه قبلا نیز این فرد به داخل این کانال رفته بود به اهالی توصیه شد که با پنجره فلزی ورودی های کانال را مسدود نمایند .

1382_large 1383_large 1384_large 1385_large

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *