نقاشی سه بعدی با گچ رنگی

نقاشی هایی که به وسیله گچ های رنگی کشیده شده اند

دیوید زیند که هنرمند و نقاش است می تواند تصاویر بسیار جالب و زیبایی را بوسیله گچ های رنگی خلق کنید. او معمولا این کار را در پیاده رو ها انجام می دهد.

دیوید زیند که هنرمند و نقاش است می تواند تصاویر بسیار جالب و زیبایی را بوسیله گچ های رنگی نقاشی کند. او معمولا این کار را در پیاده رو ها انجام می دهد.

اوشخصی است که تجربه شاد کردن دیگران را با خلق یک اثر هنری دارد. او در دانشگاه میشگان تحصیل کرده است و در این شهر شخصیتهای جالب گچی را خلق کرده است.

او می گوید که نقاشی در پیاده روها با گچ کاری کاملا قانونی است . این یک هنر انفورماتیک است که از یک جهت به صورت سه بعدی به نظر می رسد . او معتقد است زمانی که کار طراحی را شروع می کند واقعا نمی داند که چطور این تصاویر اینقدر طبیعی و واقعی به نظر می رسد. او به این کار وابسطه است و زندگی خودش را بر اساس نقاشی برنامه ریزی می کند. او گچ های رنگی خود را به یک تکه چوب بامبو متصل می کند تا راحت تر با آن کار کند. معمولا اکثر هنرمندان همین روش استفاده می کنند.

گاهی اوقات مردم از او می پرسند که اگر در حین نقاشی با گچ متوجه شود آسمان بارانی است و باران می بارد عکس العملش چیست ؟ در پاسخ می گوید ناراحت می شود و دلش را میشکند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زنان روسیه

قد زنان روسیه چقدر است ؟

حتماًورزش و قاعدگیدرباره زیبایی و جذابیت دختران و زنان روس زیاد شنیده‌اید. یکی از چیزهایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *