نقاشی های باور نکردنی

نقاشی های باور نکردنی با مداد

بازی با رنگ ها کاری است که همه ما در کودکی انجام داده ایم  حتی اگر زمانش برسد الان هم حاضریم تا دستی به مداد رنگی برده و نقاشی بکشیم. مداد رنگی دنیای بسیار بزرگی دارد و در دست هر فردی می تواند به گونه ای خاص استفاده شود. کودکان برای نشان دادن افکارات کودکانه و بزرگترها برای هنرنمایی و کشیدن نقاشی های چشم نواز.

 

“هتر رونی” هنرمندی ۲۰ ساله است که از بدو تولد همراه با مداد رنگی بزرک شده و حالا تبدیل به یکی از بزرگترین نقاش های حال حاضر دنیا شده است. این دختر جوان می تواند هر کاری را با استفاده از مداد رنگی انجام دهد و به گفته بسیاری از هنرمندان بزرگ او بی نظیرترین نقاشی ها را با استفاده از مداد رنگی می کشد.

علاقه اصلی این دختر حوان به نقاشی کشیدن از هنرمندان و افراد مشهور است. دقت در هر نقاشی به خوبی قابل مشاهده است زیرا کمترین جزئیات هم در آن دیده می شود. او در شبکه های اجتماعی صفحات مختلفی برای خود ایجاد کرده است و به خاطر زیبایی کارهایش طرفداران فراوانی را پیدا کرده است.

این را هم بخوان :  9 عکس جالب

او ابتدا نقاشی ها را با مداد سیاه روی کاغذ پیاده کرده و سپس با مداد رنگی مشغول رنگ آمیزی آن می شود.این نکته را باید قید کنیم که در هر نقاشی او حدود ۲ ساعت و نیم تنها مشغول کشیدن طرح اولیه است. و هر نقاشی برای تمام شدن به یک روز زمان نیاز دارد که نشان از سرعت بالای هتر است. بخشی از کارهای او را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

Heather-Rooney-portraits Heather-Rooney-portraits2 Heather-Rooney-portraits3 Heather-Rooney-portraits4 Heather-Rooney-portraits5 Heather-Rooney-portraits6 Heather-Rooney-portraits7 Heather-Rooney-portraits8 Heather-Rooney-portraits9 Heather-Rooney-portraits10 Heather-Rooney-portraits11 Heather-Rooney-portraits12 Heather-Rooney-portraits13

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدنینی با شخصیتو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان و مردان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *