نیکی کریمی در تقابل با سحر قریشی

نیکی کریمی و سحر قریشی در مورد یکدیگر چه گفتند؟

ظاهراً نیکی کریمی و سحر قریشی چندان ارتباط خوبی با هم ندارند ! این را می شود از چند مصاحبه سحر قریشی به وضوح تشخیص داد اما کمتر می توان در مصاحبه ها و حضور رسانه ای نیکی کریمی این موضوع را متوجه شد. اما سحر قریشی درباره ارتباطش با نیکی کریمی به وضوح این اختلاف را بیان کرده است. در ادامه ماجرای نیکی کریمی و سحر قریشی را دقیق تر بررسی می کنیم.

سحر قریشی و نیکی کریمی در رسانه ها

ماجرای این دعوا بین نیکی کریمی و سحر قریشی به فیلم شیفت شب به کارگردانی خانم نیکی کریمی که سحر قریشی هم در آن نقش آفرینی کرده است باز میگردد، در زمان اکران فیلم شیفت شب در جشنواره فیلم فجر و فرش قرمز آن نیکی کریمی از سحر قریشی دعوت به حضور روی فرش قرمز نمی کند !!

سحر قریشی و اختلاف با نیکی کریمی

همچنین گفته می شود که نیکی کریمی در چند حرکت دیگر و در عدم جوابگویی به خانم قریشی این کار را ادامه می دهد،حالا سحر قریشی در گفتگو به این برخورد واکنش نشان داد.

حالا این مصاحبه را نیز از سحر قریشی درباره نیکی کریمی بخوانید

نیکی کریمی و سحر قریشی

 در فیلم «شیفت شب» خانم کریمی هم بازی كردید. مشاورانتان سفارش بازی در این فیلم را به شما داده بودند؟

از زمانی كه به سینما و تلویزیون علاقه‌مند شدم خانم نیكی كریمی ستاره من در زندگی شخصی‌ام بود. آرزویم بود كه روزی با ایشان و در کنارشان بازی كنم. اما تقدیر این‌گونه رقم خورد که ایشان در جایگاه كارگردانی قرار بگیرند و من مقابل دوربین خانم کریمی بازی کنم. هرچند نقشم خیلی كم بود اما حاضر بودم در نقش كمی حضور داشته باشم تا به مخاطبان ثابت كنم سحر قریشی می‌تواند در این جنس فیلم‌ها هم حضور داشته باشد. چون علاقه‌ام به این سمت است. اما متأسفانه تبلیغ چندانی روی من نشد تا بازی‌ام دیده شود. ضمن اینکه چند سكانس بازی‌ام هم حذف شد كه کمی دلگیر شدم.

 حتی برای بزرگترین بازیگران دنیا هم چنین اتفاقی می‌افتد؛ مخصوصا روی میز تدوین که گاهی پلان‌های خوبشان حذف می‌شود. چون خود بازیگر تصور دیگری از بازی‌اش دارد ولی كارگردان یا تدوینگر به این نتیجه می‌رسند كه اگر این پلان‌هاحذف شوند برای کلیت فیلم بهتر است؛ این یك رویه است.

این را هم بخوان :  رازهای زیبایی و جوانی نیکی کریمی در میانسالی

صددرصد. به نظرم فیلم متعلق به كارگردان و تهیه‌كننده است. من به عنوان بازیگر چون نقش كوتاهی داشتم علاقه‌ داشتم اتفاقی بیفتد كه دیده شوم. درهرحال «شیفت شب» را دوست داشتم.

در مصاحبه با خانم کریمی درباره فیلم «شیفت شب» گفتم با وجود اینکه سحر قریشی به نظر می‌رسد یا استعداد ندارد یا تاکنون درست راهنمایی نشده، ‌ولی در این فیلم بازی قابل قبولی داشت. اما دوست دارم الان مبحثی را مطرح کنم که چندی پیش واکنش‌های زیادی را برانگیخت و خودم هم نسبت به این مسئله معترض بودم و آن هم حضورتان در برنامه «دید در شب» بود. وقتی مصاحبه‌تان با آقای رشیدپور را دیدم ناراحت شدم. اصلا چرا آن‌گونه به پرسش‌ها پاسخ دادید؟ و اصلا چرا اجازه دادید این نوع سؤالات از شما پرسیده شود؟ دست‌کم اگر به آن پاسخ‌ها اعتقاد داشتید، ‌چرا نتوانستید گفت‌وگو را کنترل کنید؟‌ اصلا چرا در آن برنامه شركت كردید؟

من تاکنون درباره این مسئله واکنشی نشان ندادم و اولین‌بار است كه واقعیت را فقط به شما می‌گویم. حدود سه هفته مصاحبه حضوری در این برنامه را به دلیل مشغله كاری و اینكه اصلا نمی‌دانستم روند برنامه چیست رد كردم. تا اینکه یكی از دوستان با من تماس گرفت و اصرار كرد كه در این برنامه شركت كنم. من هم پاسخ دادم که برنامه «دید در شب» متعلق به پیش‌كسوتان است نه منی كه فقط پنج سال وارد سینما شده‌ام و هنوز هیچ چیز نمی‌دانم. خلاصه در شلوغ‌ترین زمان كار‌ی‌ام در این برنامه حضور یافتم.

به من گفتند باید خیلی روراست باشی. قسمت‌های قبلی این برنامه را هم ندیده بودم. تنها تكه‌هایی از برنامه آقای اكبر عبدی را برای من در زمان گریم‌شدنم گذاشتند که من فقط صدای آنها را می‌شنیدم. بعد وارد برنامه شدم و از آقای رشیدپور خواستم سؤالات را به من بگوید تا خودم را آماده كنم. ایشان گفتند روند برنامه این‌گونه است که سؤالات را از قبل به مصاحبه‌شوندگان اعلام نمی‌کنیم. درنهایت آقای رشیدپور سؤالات را هم به من ندادند.

سحر قریشی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *