هدیه روز پدر الهام چرخنده به رهبر

الهام چرخنده روز پدر را به رهبر تبریک گفت

جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی عصردیروز با حضور جمع کثیری از هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

در جشن فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی الهام چرخنده با بیان اینکه بخش فرهنگ ما به « ۹ دی» فرهنگی احتیاج دارد، گفت: هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند … به طوری که هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند .

جشن هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی  با حضور جمع کثری از هنرمندان عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.
در این جشن، الهام چرخنده برای اولین بار سخنانی در خصوص مشکلاتی که برای او پس از گفتن تبریک عید به رهبر انقلاب در شبکه چهارم سیما پیش آمده بود، ارائه کرد.
هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند .

 جشن فرهنگ و هنر انقلاب به منظور تقدیر از جوانان هنرمند جبهه فرهنگی انقلاب با حضور تعدادی از اهالی عرصه فرهنگ و هنر به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در تالار چمران این دانشگاه برگزار شد.

محمدرضا سرشار، حجت‌الاسلام زائری، انیسیه شاه‌حسینی، جمال شورجه، فرج‌الله سلحشور، علی‌محمد مودب، جهانگیر الماسی و سیدضیاءالدین دری دراین مراسم حضور داشتند.

الهام چرخنده در ادامه این مراسم روی سن آمد و در خصوص اتفاقاتی که اخیرا برایش بوجود آمده گفت: خوشحالم که هنوز زنده‌ام و به مناسبت 13 رجب تولد آقا امیرالمومنین در پیشگاه دانشجویان و اساتید محترم در عرصه هنر و فرهنگ هستم.

چرخنده ادامه داد: بعد از پخش اظهار ارادتم در آغازین روزهای بهار به رهبر انقلاب اتفاقات عجیبی برایم افتاد و این اولین باری است که در خانه فرهنگی خودم صحبت می‌کنم. دقیقا بعد از پخش این ویدیو بود که من از شبکه‌های مختلف منافقان، صدای آمریکا و مخالفان صحبت‌هایی شنیدم و همچنین برخی دوستانم در عرصه سینما نسبت به من خیلی لطف داشتند و پیامک‌های مختلف برایم ارسال می‌شود. متوجه شدم که چقدر از دستم ناراحت هستند و چقدر از این کلام من پریشان شده‌اند.

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: در همان شرایط بود که دلم شکست و غصه دار شدم. اما همان لحظه یاد فرمایش حضرت امام (ره) افتادم که گفته بود هر وقت دشمن از شما تعریف کرد ناراحت شوید. بعد از این جریان تلویزیون‌های مختلف شروع بهفحاشی، تهمت و تهدید کردند. و صدای آمریکا و شبکه من و تو که به دور از خاک وطن مردم و رهبرم هستند، زنده باد و مرده باد سرمی‌دادند. و می‌گفتند که این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید.

چرخنده افزود: به عنوان یک سینماگر متوجه شدم این حال، حال بسیار خوبی است. این ماجرا ادامه پیدا کرد و به صفحات شبکه‌های اجتماعی رسید و همه چیز در اینستگرام شروع شد. در شب تولد پسرم، شیشه‌های ماشینم را شکستند. همان جا خطاب به حضرت علی (ع) گفتم یا علی(ع) حواس شما هست؟ من متوجه می‌شوم که غربت شیعه چقدر سخت بوده است. در همان زمان غصه الهام چرخنده و باور قلبی‌اش از بین رفت تنها یک جمله(اعتصموا بحبل الله جمیعا ) به ذهنم آمد و احساس کردم بچه مسلمانان و عاشقان مولا هستند و مرا تنها نگذاشتند. و همان روز به لباس سنتی ایران ملبس شدم که به انگلیسی روی آن نوشته بودم من همه جانم فدای امیرالمومنین، رهبرم، خاکم، تمام مسلمین. در نتیجه این اقدام حال آنهایی که از من بد بود، بدتر شد.

 

این بازیگر ادامه داد: الآن که اینجا ایستادم کمرم درد می‌کند چون دیشب دوباره به جرم عاشقی مرا با چوب زدند.

چرخنده با اشاره به اینکه این کشور برای هیچ دسته و رنگ خاصی نیست یادآور شد: وطنم بوی آرامش، صبر و ایمان می‌دهد. و من هم یک بچه مسلمان هستم. تحصیلاتم مهندسی معماری است و با افتخار می‌گویم که قاری قرآن بودم و سالها در بخش بسیج مساجد نقاشی تدریس کردم. از سال 79 وارد سینما شدم اما فکر می‌کنم دیگر تصویرم را نبینید چون برایم پیام فرستاده بودند که خانم چرخنده سینمای ما جای چنین زنانی نیست. برایم این سوال بوجود آمد که فضای فرهنگی ما جای چه نوع زنانی است؟ امیدوارم که همچنان خداوند این قدرت و یاری را به من بدهد. پدرم همیشه به من می‌گفت سرت را بالا بگیر و یا علی بگو.

این را هم بخوان :  حمله شبانه به الهام چرخنده

وی در خصوص تبدیل ارزشها به ضد ارزشها توضیح داد و گفت: من سالهای زیادی خارج از کشور بودم و مستند آیین ساختم. و به تمام سنت‌ها و فرقه‌ها احترام می‌گذارم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که ارزشها تبدیل به ضد ارزشها شده است. فکر می‌کنم بخش فرهنگی ما احتیاج به یک هدیه فرهنگی دارد؛ بنابراین یک بسته فرهنگی برای مقابله با دشمنان دارم. به نظرم سینمای ما جای پاکی و ایمان و یک نوع سینمای واقعی است که به فرهنگ ایران کمک کرده است.

چرخنده در پایان گفت: بسته فرهنگی‌ام این است که تولد آقا امیرالمومنین را به حضرت آقا رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک بگویم و به ایشان بگویم انشا الله سایه شما مستدام باشد و روز پدر هم برشما مبارک.

 همچنین چرخنده در تازه‌ترین پست اینستاگرام‌اش نوشت: «دلم شكست…اما؛ عجیب محكمتر شدم !! وقتی شنیدم : آقایان در آن سر دنیا؛ دورتر از خاك میهنم ؛ وطنم ؛ دینم با فریاد به الهام خواهر شما مردم نازنین ؛ هزاران تهمت و ناروا و …..فرستادند ….باكی نیست !! چرا كه من آزاد هستم و بر باورم راسخ…آری ؛؛ من دختر ایران زمین. مرید مولایم…و محكم و با قدرت همچون زنان سرزمینم قامت میدرم و فریادی در سكوت سر میدهم با ایمان …….درود به حضور زیبا و نجیب خاتون ایرانی ………. الهام تن نمایی نكرد ؛؛؛ بل باورش را همچون اشعارش عریان رخ نمایی نمود ……. یا علی …. الهام چرخنده…»

چرخنده گفت: بعد از پخش صحبت‌های من در شبکه‌های مختلف منافقین، مخالفین و ضدانقلاب انتقادات زیادی به من شد همچنین دوستان سینما لطف زیادی به من اظهار داشتند و پیامک‌های برایم ارسال کردند و من در مجموع متوجه شدم که آنها چقدر از کلام من ناراحت هستند.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من هم آدم هستم و از این واکنش‌ها دلم شکست اما یاد فرمایش امام خمینی افتادم که فرمود زمانی ناراحت باشید که دشمن از شما تعریف کند.

وی با بیان اینکه از قوم لر بختیاری است، اظهار داشت: شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای که دور از کشور هستند و مرده باد و زنده باد سر می‌دهند شروع به فحاشی و تهمت و تهدید علیه من کردند و سپس این ماجرا به صفحات اجتماعی رسید البته اینجا لازم است که بگویم من فیس بوک ندارم اما در اینستاگرام فعالیت می‌کنم. آنها در روز ششم اردیبهشت ماه که شب تولد پسر شانزده‌ ساله‌ام بود شیشه ماشین من را خرد کردند و من آنجا گفتم یا علی آیا حواست هست؟ من دارم می‌فهمم غربت شیعه چقدر سخت بوده است.
هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند من با پرچم ایران که روی آن به انگلیسی نوشتم «همه جانم امیرالمومنین رهبرم خاکم تموم مسلمین»

چرخنده اظهار داشت: هنوز هم ولایت مدارها و بچه‌ مسلمان‌ها هستند و مرا تنها نگذاشتند من با پرچم ایران که روی آن به انگلیسی نوشتم «همه جانم امیرالمومنین رهبرم خاکم تموم مسلمین» عکس گرفتم و حال آنها بد و بدتر شد. به طوری که هنوز اینجا ایستاده‌ام کمرم درد می‌کند چون دیشب مرا به جرم عاشقی با چوب زدند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه این کشور برای هیچ حزب و دسته خاصی نیست بیان داشت: من یک بچه مسلمان هستم تحصیلاتم مهندسی معماری است و در مهدیه قاری قرآن بوده‌ام. اما فکر می‌کنم پس از این تصویرم را زیاد نبینید چون به من پیام داده‌اند که خانم چرخنده سینمای ما جای این‌جور زن‌ها نیست پس سینمای ما جای چه جور زن‌هایی است؟

وی افزود: پدرم همیشه به من می‌گفت سرت را بالا بگیر و یا علی بگو اما حالا ما باید ببینیم چه شده که در این کشور ارزش‌ها به ضدارزش تبدیل شده است؛ بخش فرهنگ ما به « ۹ دی» فرهنگی احتیاج دارد.

چرخنده در پایان گفت: من یک بسته فرهنگی برای دشمنانمان دارم که مرا در راهم ثابت قدم کردند و در همین جا تولد آقا امیرالمومنین را به رهبر عظیم الشأن کشورمان تبریک می‌گویم آقا ان‌شاءاله که سایه‌تان .مستدام باشد. روز پدر بر شما مبارک

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

3 نظر

  1. خانم چرخنده انسان خوب نیست اینقدر متغییر و چرخنده باشه اسمتو تو گوگل یه سرچ کن ببین چقدر عکسهای بد حجاب ازت نمایان میشه نه به این شوری شور نه به اون بی نمکی طلاق تو زندگی هر فرد یا زوجی ممکنه پیش بیاد ولی آیا جدایی از آقای نوابی همسر سابقتون اینقدر رو فکر و روان شما تاثیر گذاشت که یه هو 180 درجه تغییر فکر و ایدئولوژی بدید حجاب و مخصوصا حجاب کامل یعنی چادر در کشور عزیز ما بسیار هم خوب و پسندیده است ولی آنچه ناپسند است دم دمی مزاج بودن و تغییرات ناگهانی و بی دلیل است کمی عسکها و گذشته خود را مرور کن
    از طرف یه دوست قدیمی/سید/

  2. سلام خانم چرخنده!حرفم طولانیست اما دوست داشتم میدیدی دلنوشته اشکبارم را!دلم خون بود ازاین تنهایی رهبرم!دلم راخوش کردی بااین مرحمی ک باسخنانت ساختی.دوست دارم الگویم باشی تا همیشه؛منم جوانکی هستم 16 ساله تو برایم دعا کن ک بتوانم مجری شوم از جنس خودت ک باهم دوش بر دوش هم برآریم فریاد (لبیک یا خامنه ای )راو اینکه ناراحت بودم از اینکه درهنر امروز جایی برای انقلاب نیست برای شهیدان!اما تو،تو دلم را خوش کردی ب این هنر؛هنری ک تا عشق ب میهن درش نباشد،نمیتوان اسمش را گذاشت،هنر!!!هنرمندانی مثل تو ک همانند اسمت الهام بخش فریاد لبیک یا خامنه ای هستند،مانندحامد زمانی بافریاد مرگ برامریکاوسید علی ضیابا لبیک یا علی ولبیک یا حسین گفتن هایش،غیرت مردانه اش ب این میهن!انقلاب!وحضرات ال الله معنی کردید. باشد ک روزی بتوانم مانندشما عاشقان میهن،نوری باشم ک دشمنان راکور کنددعایم کنید تامن هم مجری تلوزیون شوم وسهم کوچکی از این جهاد را داشته باشم(یاعلی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *