هیجان انگیزترین تاكسی دنیا

“جان بارنس” یك راننده تاكسی معمولی نیست زیرا تاكسی كه او هدایتش را به عهده دارد عجیب ترین و هیجان انگیزترین تاكسی در دنیا به حساب می آید. شما در این تاكسی تجربه ای بسیار متفاوت خواهید داشت.

این مرد كه از سال 1983 است در این تاكسی كار می كند چند سال پیش تصمیم گرفت تا كارش را از یكنواختی خارج كند و تجربه ای متفاوت را برای مسافران خود بسازد. حالا او در تاكسی اش تنها توریست سوار می كند و برای سوار شدن به خودروی او گاهی اوقات صف هم می بندند.

 

این مرد هر مسافر را 45 دقیقه به سفری هیجان انگیز می برد. در این تاكسی رقص نور به صورت های مختلف وجود دارد و هرلحظه می توانید از اینترنت تاكسی استفاده كنید همچنین موسیقی و تصاویر متحرك در كل مسیر همراه شما است.

طبق آنچه در وبسایت این تاكسی نوشته شده است هر سفر 200 دلار هزینه دارد ولی تجربه ای را به همراه خواهد داشت كه هیچوقت فراموش نمی كنید. در این سفر شما موسیقی رقص نور و هیجان را تجربه خواهید كرد. این خودرو به عنوان هیجان انگیزترین تاكسی دنیا شناخته می شود.

این را هم بخوان :  سوژه کردن خبرنگار خانم

 

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *