واکنش فیفا به گاز گرفتن لوئیز سوارز

 فیفا گاز گرفتن های لوئیز سوارز را مورد بررسی قرار داد

 تسنیم، در پی حرکت لوئیز سوارز در دیدار برابر ایتالیا که برای سومین بار اقدام به گاز گرفتن بازیکن حریف کرد، فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که این اتفاق را بررسی می‌کند.

14-6-25-55519

 

سخنگوی فیفا در این رابطه گفت: ما منتظر دریافت گزارش‌ تیم داوری بازی هستیم و تمام مدارک لازم برای بررسی این اتفاق را جمع‌آوری می‌کنیم.

طبق قوانین فیفا برای تخلف‌های این‌چنینی حداکثر ۲ سال یا ۲۴ بازی محرومیت از شرکت در تمامی رقابت‌ها برای بازیکن خاطی در نظر گرفته می‌شود.

طولانی‌ترین محرومیتی که برای یک بازیکن در تاریخ جام جهانی در نظر گرفته شده در سال ۱۹۹۴ برای مائورو تاسوتی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا بود که با ضربه آرنج بینی لوئیز انریکه، هافبک تیم ملی اسپانیا را شکست.

این را هم بخوان :  شیری که فرزندخوانده سگ شد

جیم بویس، نایب رئیس فیفا در مورد اقدام اخیر سوارز ابراز نگرانی کرد و گفت: من صحنه را چندین بار در تلویزیون دیدم. شکی نیست که سوارز بازیکن فواق‌العاده‌ای است اما یک بار دیگر حرکاتش او را در معرض انتقاد شدید قرار داده است. فیفا باید این مسئله را به طور جدی بررسی و هر اقدام انضباطی و ضروری را در خصوص این اتفاق اعمال کند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *