پاستای مرغ و سس آلفردوی سفید

پاستای مرغ و سس آلفردوی سفید

پاستا با مرغ و سس آلفردوی سفید

 پاستای مرغ و سس آلفردوی سفید

مواد لازم برای ۴ نفر:

پاستای لوله‌‌‌‏ای شکل: ۷۰۰ گرم

فیلهی مرغ: ۵۰۰ گرم

شیر: ۲ پیمانه یا ۲ لیوان

آرد: ۶ قاشق سوپ‌خوری

خامه: ۳ قاشق سوپ‌خوری

 

پنیر پیتزا: ۱۵۰ گرم

قارچ: ۲۵۰ گرم

کره: ۵۰ گرم

روغن زیتون، نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

طرز تهیه‌‌‌‏ی سس آلفردو:

ابتدا آرد را در شیر سرد حل کرده و روی شعله میگذاریم و آنقدر هم میزنیم تا بوی خامی آرد گرفته شود و به‌‌‌‏تدریج سس غلیظ شود. برای این مرحله حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان لازم است تا مخلوط خودش را بگیرد. سپس شعله را خاموش کرده و نمک و فلفل را اضافه می‌‌‌‏کنیم و در ظرفی جدا سس را داخل خامه می‌‌‌‏ریزیم تا خامه به‌آرامی گرم شود. سپس به تدریج خامه را به سس اضافه می‌‌‌‏کنیم.

این را هم بخوان :  مدل جدید مانتو و پالتوهای زنانه

طرز تهیه‌‌‌‏ی پاستا:

فیله‌‌‌‏های مرغ را آب‌‌‌‏پز کرده و به‌‌‌‏صورت نواری پرش می‌‌‌‏زنیم و در تابه‌‌‌‏ای با قارچ‌‌‌‏های خرد شده و کره کمی تفت می‌‌‌‏دهیم. سپس پاستا را به روش معمولی آب‌کش کرده و در ظرفی جدا نگه می‌‌‌‏داریم. بعد سس و روغن زیتون و فیله‌ی مرغ و قارچ را به پاستا اضافه می‌‌‌‏کنیم و هم می‌‌‌‏زنیم. در آخر پاستا را در ظرف مورد نظرتان کشیده و پنیر پیتزا را روی آن میریزیم تا آب شود. برای تزئین آن می‌توان از قارچ و سبزیجات معطر استفاده کرد.

 

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *