پست اینستاگرامی قرآنی «بیانسه» خواننده زن

پست اینستاگرامی قرآنی «بیانسه» خواننده زن مشهور جهان/عکس

«فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۵﴾ إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۶﴾» این آیات مشهور سوره مبارکه “الشرح” (الانشراح) که به انسان وعده‌ی آسانی پس از تحمل سختی‌ها را می‌دهد، پست اینستاگرامی «بیانسه» است.

«پس [بدان‌که‏] در پی هر دشوارى، آسانى است. آرى، با دشوارى، آسانى است.» این وعده خداوند است در سوره مبارکه الشرح؛ جایی که در آیات ۵و۶ این سوره، با تاکید، از آسانی پس از هر سختی سخن می‌گوید.

این آیات پست اینستاگرام خواننده مشهور و محبوب آمریکایی است که تعجب بسیاری را برانگیخته است. پستی که تابه‌حال بیش از ۳۹۰ هزار لایک گرفته است و حدود ۳۳ هزار کامنت پای آن درج شده است.

بیانسه حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی و بخصوص اینستاگرام دارد. صفحه شخصی او در اینستا نزدیک ۱۹٫۵ میلیون فالوور (دنبال‌کننده) دارد که آمار خیره‌کننده‌ای است. تعداد لایک و کامنت در پست‌های او فوق‌العاده بالاست. او گاها در ۳۰ ثانیه تا ۱۵ هزار لایک می‌گیرد. او حالا نه تنها محبوب و مشهور، که پرنفوذ و تاثیرگذار است. بی‌جهت نیست که سال گذشته روی جلد مجله تایم رفت و همچنین عنوان قدرتمندترین هنرمندسال را از فوربس دریافت کرد.

این را هم بخوان :  تلاش برای یافتن جسد شادی سرخیل

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *