پوشش نامناسب بازیگران زن ایرانی در رم

پوشش نامناسب و غیر متعارف بازیگران زن ایرانی در جشنواره رم

1403460219_-no244-parscamp.ir


در دنیای امروز، نمی‌توان اهمیت پوشش مناسب را، نادیده گرفت. خصوصا وقتی به نمایندگی از کشورتان در مراسمی رسمی ظاهر می‌شوید، نوع پوشش و برخورد شما در اذهان عمومی و به ویژه در نگاه مردم دیگر کشورها، اثرگذار خواهد بود.

نگاهی تحلیلی به پوشش جمعی از بازیگران ایرانی که در فستیوال رم شرکت کردند خواهد داشت و با توجه به معیارهای زیباشناختی جهانی که همسو با فرهنگ ایرانی ماست، پیشنهاداتی برای آراستگی هرچه بیشتر سفیران کشورمان مطرح می‌کند.

همان‌طور که روی تصویر درج شده است، به نظر ما این نوع پوشش اسپرت، نه تنها مناسب مراسم رسمی، همچون فرش قرمز فستیوال رم نیست، بلکه از لحاظ آراستگی و زیبایی نیز ارزش چندانی ندارد. درست است که هر شخص، سلیقه‌ای خاص دارد اما پوشش و آراستگی هم اصول و قاعده‌ای دارد. پوشیدن شلوار از جنسی که زود چروک می‌شود، چکمه‌ای که بی‌شباهت به پوتین سربازی نیست، باعث می‌شود این پوشش را برای بانوی هنرمند کشورمان نپسندیم.

1403460264_-no245-parscamp.ir 1403460281_-no246-parscamp.ir

سادگی، زیباست اما با کمی توجه به جزییات، می‌توان از یک لباس ساده‌ی معمولی، پوششی بی‌نهایت شیک و برازنده ساخت. همان طور که در تصویر می‌بینید، این پوشش ساده و معمولی، بیشتر به پوشش روزمره شبیه است اما با کمی تغییرات و اعمال سلیقه‌ی شخصی، می‌توان از آن لباسی زیبا ساخت.

این را هم بخوان :  گفت و گو با نائومی کمبل

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *