چهارشنبه سوری ممنوع شد

رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه برپایی تجمع برای برگزاری آیین چهارشنبه سوری ممنوع بوده و اجازه این کار داده نمی‌شود، گفت:‌ با توجه به نزدیک‌شدن به چهارشنبه آخرسال برنامه‌های خاصی برای پیشگیری از ورود مواد محترقه خطرناک در دستور کار داریم.

برپایی تجمع در شب چهارشنبه آخر سال ممنوع است

رییس پلیس پیشگیری ناجا به موضوع چهارشنبه آخر سال نیز اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه هر ساله برنامه‌های خوبی در این زمینه با همکاری رسانه‌های گروهی و بویژه صدا و سیما داشته‌ایم و توانسته‌ایم در مقایسه با سالهای گذشته هیجانات منفی و مخرب گذشته این مراسم را کاهش دهیم.

مهری افزود: در سال جاری نیز همانند هر سال نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند برای دیگران مزاحمت ایجاد کرده و معابر اصلی را مسدود کنند، برابر قانون رفتار خواهد کرد.

این را هم بخوان :  تخم مرغ جادویی

وی اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت‌گرفته تا سال گذشته توانسته‌ایم درصد زیادی از این آسیب‌ها را کم کرده و از آسیب کودکان و نوجوانان که قشر آسیب‌پذیر این مراسم بودند پیشگیری کنیم.

مهری افزود: در سال جاری نیز با توجه به نزدیک‌شدن به چهارشنبه آخرسال برنامه‌های خاصی برای پیشگیری از ورود مواد محترقه خطرناک که موجب آسیب به نسل جوان کشور می‌شود را در دستور کار داریم.

 

رییس پلیس پیشگیری ناجا افزود: برپایی تجمع برای برگزاری آیین چهارشنبه سوری ممنوع بوده و اجازه این کار داده نمی‌شود.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *