کت شلوارهای جدید زنانه

امروز تصمیم داریم شما را با بهترین مدل های  کت و شلوارهای  فوق العاده شیک برای دختر خانم ها آشنا کنم. با دیدن این لباس ها مطمئنم که کلی انرژی می گیرید. پس با ما همراه باشید.

متاسفانه تصاویر این پست از سرور حذف شده است.

از کت و شلوارهای مشکی رنگ خسته شده اید؟ نظرتان راجع به این یکی چیست؟ یک ژاکت پشمی روی شلوار کوتاه رنگی می تواند یک برداشت تازه از یک مدل سنتی باشد. البته این مدل را می توانید برای مهمانی های مختلف بپوشید.

لوازم جانبی متفاوت:

یک کیف برجسته کاری شده، گوشواره های حبابی شکل متفاوت، و یا حتی دکمه های مختلف و یا گیره کراوات عجیب می تواند سادگی و یکنواختی کت و شلوارهای مشکی رنگ را از بین ببرد. همه اینها می تواند کمترین زمان و هزینه ممکن را برای شما داشته باشد. بهتر است یک بار دیگر کمد جواهرات و بدلیجات خود را زیر و رو کنید.

رنگهای شاد:

یک دست کت و شلوار جدید با رنگهای شاد. فقط باید به یاد داشته باشید که با پوشیدن این رنگها، صورتی کاملا ساده و بی آرایش داشته باشید.

بانوی قرمز پوش:

یک بار دیگر در یک کار دیگر و یک رنگ مخصوص همه خانم ها: قرمز. این دست کت و شلوار را می توانید با یک کت پشمی با رنگ متفاوت ست کنید. من به ویژه عاشق ترکیب رنگ قرمز و آبی تیره هستم. با این رنگ می توانید از رنگهای صورتی، قرمز تیره و یا حتی خاکستری هم استفاده کنید.

مدل شطرنجی:

اگر در انتخاب طرح و رنگ همیشه وسواس دارید، پیشنهاد می کنم این مدل متفاوت را از دست ندهید.

این را هم بخوان :  لباس های بهاری برند مانگو

از کلاه استفاده کنید.

این هم یک مدل جدید دیگر است، استفاده از کلاه لبه دار یا به اصطلاح مخصوص بازی های بیس بال. البته این مدل را هم می توانید مطابق سلیقه خود تغییر دهید.

چرم:

چرم همیشه و در هر موقعیتی می تواند عالی باشد. یک کت و شلوار چرمی حتی با رنگ مشکی هم کاملا برای مناسبت ها و مهمانی های متفاوت ایده آل است.

صورتی دوست داشتنی:

این رنگ هم همیشه محبوب همه دختر خانم ها بوده و خواهد بود. این مدل کت و شلوار زیبا و خوش رنگ را هم می توانید در مهمانی های مختلف بپوشید. به علاوه می توانید بالای آن از یک گردنبند بدلی زیبا هم استفاده کنید.

 

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *