کثیف ترین مرد ایران

کثیف ترین مرد ایران از من و شما هم سالم تره!

خبرگزاری مهر: چندی پیش برخی از پایگاههای اطلاع رسانی از وجود کثیف ترین مرد ایرانی در استان فارس نوشتند که نزدیک به یک قرن است به حمام نرفته اگرچه این عنوان این لقب برای “عموحاجی” مشکلات زیادی را به وجود آورد ولی پژوهشگران انگل شناس آزمایش های مختلفی روی او انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که او به رغم عدم رعایت بهداشت فردی و استفاده از گوشت های آلوده، هیچ نوع بیماری انگلی و واگیرداری ندارد

عمو حاجی 80 سال سن دارد و تا جایی که یادش است حمام نرفته به همین علت چهره ای همانند انسان های غارنشین دارد. رنگ خاکستری با لایه ای ضخیم از چرک بر اندامش او را سنگین وزن نشان می دهد.

کثیف ترین مرد ایران

او می گوید هیچ وقت حمام نرفته و اصلا از آب می ترسد. با این حال چند نفر از جوانان شهرستان فراشبند استان فارس تصمیم گرفتند او ا به رودخانه ببرند و بشورند. او را پشت وانت گذاشتند ولی وقتی به رودخانه رسیدند دیدند او فرار کرده است. او تصور می کند اگر تمیز شود حتما می میرد.

او از هیچ نوع غذا و آب بهداشتی استفاده نمی کند. لذیذترین غذا برایش لاشه حیوانات است. کسی نمی داند چرا او این نوع زندگی را برای خود انتخاب کرده و چرا از زندگی در میان مردم گریزان است. فقط همه اهالی دهستان دژگاه شهرستان فراشبند می دانند که او مدتهاست زندگی غارنشینی را در کنار چهارپایان و زباله به هر  نوع زندگی دیگری ترجیح می دهد.

کثیف ترین مرد ایران

اما همین مرد به ظاهر کثیف وقتی با مردم عادی صحبت می کند از اطلاعاتی خبر دارد که شاید خیلی از همان مردم توجهی به آن نمی کنند.

خبرنگار مهر از او درباره رئیس جمهور فعلی ایران پرسید که او هم جواب داد: روحانی برنده شد. عمو حاجی این اخبار و اطلاعات را در جریان صحبت با مردم به دست می آورد. با این حال او از زمانی که عکس و خبرش در رسانه ها نقل زبان مردم شده، می گوید که زندگی را برایش سخت کرده اند. آزارش می دهند و او را کثیف ترین مرد می دانند. حتی برخی از کودکان غریبه به سمتش سنگ پرتاب می کنند درحالی که اهالی روستا احترام او را دارند.

کثیف ترین مرد ایران

او که نه به سرما حساس است و نه به گرما تا به حال بیمار نشده و اگرچه بیشتر ساعات شبانه روز را در میان زباله ها و حیوانات مرده می گذراند اما آزمایش هایی که روی او انجام شده نشان می دهد یک مرد سالم از نظر داشتن هر نوع انگل بیماری زاست.

همچنین  چندی پیش  مرکز بهداشت فراشبند نتایج به دست آمده از هپاتیت B و C و  ایدز او را  نیز منفی گزارش کرده است.

کثیف ترین مرد ایران

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *