کلاس دانشجویان دختر در دولت داعش

انتشار تصویر تعداد زیادی از دانشجویان دختر برقع پوش توسط داعش در یک کلاس درس، واکنش های فراوانی را در فضای مجازی برانگیخته است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری الجوار، تروریست های داعش با انتشار تصویری از حضور دهها دختر دانشجو که با پوشیدن برقع در کلاس درس حاضر شده اند مدعی شد دختران موجود در تصویر تعدادی از دانشجویان موصلی هستند که برای ادامه تحصیل خود به اینجا آمده اند.

انتشار این عکس با واکنش تمسخرآمیز بسیاری از کاربران مواجه شده است. این کاربران معتقدند مکان موجود در عکس در هیچ یک از دانشگاه های موصل وجود ندارد و بیشتر شبیه به سالن یک کارخانه است که تبدیل به تالار اجتماعات شده است.

همچنین کاربران معتقدند هیچ کلاس درسی نمی تواند این تعداد از دانشجویان را پذیرا باشد زیرا استاد توانایی مدیریت و تدریس در چنین کلاس پرجمعیتی را ندارد.

این را هم بخوان :  تصاویر متفاوت از داعش

از سوی دیگر مخالفت کنونی اهالی موصل با تکفیری های داعش که ناشی از رفتارهای افراط گرایانه و تندرو آنها بوده است وجود این مکان را در شهر موصل با تردید مواجه می کند و به احتمال زیاد متعلق به شهر الرقه سوریه است.

گفتنی است تصویر منتشر شده، رکورد نظرات تمسخر آمیز کاربران در رسانه های جهان عرب را از آن خود کرده است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *