کم شدن میل جنسی

چه عواملی میل جنسی تان را کم می کند

کم شدن میل جنسی

اغلب زوج ها در طول زندگی با مشکلاتی در مسایل جنسی مواجه می شوند. به علاوه، بسیاری از اختلافات زناشویی در میان زوج ها نیز به صورت اختلالات جنسی بروز می کند. بیماری نیز از علل شایعی محسوب می شود که به کاهش تمایل فرد به برقراری رابطه زناشویی یا مشارکت نکردن او در این امر منجر می شود.

بسیاری از بیماری ها به طور مستقیم بر فعالیت جنسی تاثیر نمی گذارند اما برخی از بیماری ها مانند دیابت یا مصرف داروهای فشارخون و الکل می توانند به اختلال نعوظ مردان منجر شوند.
اختلالات عصبی، بیماری های قلبی، بیماری های مفصلی مانند آرتریت، برخی جراحی ها مانند ماستکتومی (برداشتن سینه در خانم ها) و کولوستومی (برداشتن کولون) نیز می توانند موجب مشکلاتی در این زمینه شوند.
 بسیاری از زوجین با وجود این مشکلات می توانند رابطه زناشویی خود را ادامه دهند. اظهار صمیمیت و معاشقه، نخستین ویژگی های مثبتی هستند که آنها می توانند در یکدیگر ایجاد کنند. این موارد می توانند جایگزین های خوبی برای فعالیت های جنسی معمول زوجین باشند.

این را هم بخوان :  لباس هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد

 

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *