کنایه جنجالی ناطق نوری به احمدی نژاد

کنایه ناطق نوری به احمدی نژاد

 

حجه الاسلام والمسلمین ناطق نوری رییس اسبق مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود در شب بیست و یکم رمضان در مرقد امام گفت: وقتی بنده ناطق نوری رییسم، وزیرم و خلاف میکنم و بیت المال را بدون حساب و کتاب به بقیه میبخشم بگویند فعلا مصلحت نیست محاکمه شود چون در راس است و وقتی که رفت هم بگویند مُرده و مرده را که لگد نمیزنند پس کی باید به حساب بیت المال مردم برسیم؟
وی با بیان نمونه هایی از برخورد امام علی علیه السلام با دزدان بیت المال که حتی اگر مهریه زنانشان هم کرده باشند باز پس میگیرد گفت اگر حکومت علوی اینست ما چه میکنیم؟
ناطق نوری گفت مردم میشنوند فلانی میلیاردها اختلاس کرده فلانی میلیاردها برده و بعد هم از محاکمه خبری نمیشود و مردم در ابهام میمانند.
وی گفت هرکدام از ماها را که درباره ما چیزی میگویند بررسی کنید که معلوم شود کدام راست است کدام دروغ؟ 
حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری یکی از مشکلات نظام سیاسی کشورمان را تعارف و رودرواسی دانست و گفت: حکومت علی با کسی رودربایستی ندارد. او به زمامداران خود نامه می نوشت و به آنها دستور می داد به محض دریافت نامه، خود را به او معرفی کنند و از حکومت داری کناره بگیرند. در حکومت علی اگر کارمندی تخلفی مرتکب می شود، اگر شخصی بیت المال را حیف و میل می کند، او را متهم و مسئولیت را از او سلب می کند و اجازه می دهد آبرویش برود.

وی رسیدگی به تخلفات مالی در سیستم کشور و اطلاع رسانی نتایج این رسیدگی به مردم را مهم تلقی کرد و افزود: مردم مدام از خودشان می پرسند پس تکلیف چند میلیاردی که حیف و میل کردند، چه شد؟ سؤال می کنند که بیمه تأمین اجتماعی چه شد؟ رسیدگی کنید و پاسخ مردم را بدهید. اگر هم نتوانستید بگویید نتوانستیم و دلایل را برای آنها بیان کنید. ما که نباید با مردم رودربایستی داشته باشیم.

این را هم بخوان :  ماجرای وفاداری آخرین خرس قطبی

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *