کنسرت ترکیه عید 1401

کنسرت های عید ۱۴۰۱ ترکیه

دو سال است که نوروز و عید به خاطر کرونا اون حال و هوای همیشه را ندارد ! البته مسائل اقتصادی را هم مزید بر علت بدانید. خلاصه هر سال نزدیک عید، کنسرت های مختلفی در کشورهای اطراف ایران برگزار می‌شود که برای مردم ایران شاید جذاب باشد و بخواهند عید خود را این‌طور بگذارنند. کنسرت های عید 1401 ترکیه را هم در این مطلب از شادابتور معرفی می‌کنیم.

عید 1401 در ترکیه

این‌که در شرایط کرونا به سفر برویم و اون هم حالا که امیکرون بیداد کرده است، خودش جای فکر و بررسی دارد و ما پیشنهاد می‌کنیم که در ایران شرایط به سفر نروید. حالا اگر تصمیم گرفتید به سفر بروید، گزینه‌های داخلی آن هم به صورت زمینی احتمالاً ایمن‌تر است. و البته ارز هم از کشور خارج نمی‌شود ! حالا اگر به ترکیه و استانبول هم رفتید، این کنسرت‌ها معمولاً خیلی گران است ! خلاصه این‌که در ایران شرایط اقتصادی ولخرجی نکنید، ولی به هر حال ما به شما می‌گوییم که چه کنسرت های در عید 1401 در ترکیه هست.

کنسرت معین در عید 1401

اگر به خاطر امیکرون، دولت ترکیه تصمیم به تعطیلی کنسرت نگیرد، قرار است معین در استانبول و عید 1401 کنسرت داشته باشد، قیمت بلیت کنسرت هم از 2 میلیون و 600 شروع می شود تا 10 میلیون تومان ! اینجا را ببینید. تاریخ کنسرت معین در عید 1401 یا همان نوروز 1401 هم در 4 فروردین 1401 خواهد بود.

کنسرت آرش، اندی و سحر در وان ترکیه

این سه خواننده هم در 11 فروردین در وان ترکیه (نه استانبول) کنسرت خواهند داشت. قیمت بلیت هم از 2 میلیون تومان است تا 6 میلیون تومان. حواستان باشد اگر امیکرون بیشتر شود، ممکن است کنسل شود و حتماً قبل از خرید به این موضوع دقت کنید.

کنسرت های عید 1401 ترکیه

آرش و سحر قبلاً هم کارهای مشترکی با هم داشته اند و حالا به نظر می‌رسد این 3 نفر قصد دارند یکی از پرفروش‌ترین کنسرت‌هایشان را در استانبول ترکیه و در سال 2022 و نوروز 1401 شمسی برگزار کنند.

کنسرت گوگوش در استانبول

امکان خرید بلیت کنسرت گوگوش در نوروز 1401 هم وجود دارد، اون هم در تعطیلات 15 روزه فروردین، در استانبول برای ایرانی‌ها کنسرت گذاشته است.

کنسرت در نقاطی غیر از ترکیه

فقط استانبول ظاهراً میزبان خوانندگان لس آنجلسی نیست، در ایروان هم ابی کنسرت دارد ! ابی مدت‌هاست که می‌گوید این آخرین کنسرتش خواهد بود، اما خب خوشبختانه یا متاسفانه این کنسرت‌ها هنوز ادامه دارد و در نوروز 1401 هم قرار است کنسرت ابی را در ایروان (ارمنستان) داشته باشم.

این را هم بخوان :  دانلود آهنگ گل نازم از رضا صادقی

کنسرت های عید ۱۴۰۱ ترکیه را در این‌جا با هم دیدیم، اما ما پیشنهاد می‌کنیم، مواظب سلامت خودتان باشید و با دیدن ویدیوهای باکیفیت در منزل لذت ببرید و قید کنسرت را در نوروز 1401 بزنید ! مثلاً این ویدیو شاید برایتان جالب باشد !

یادداشت یکی از کاربران درباره کنسرت گوگوش سال 2010

هفته پیش جاتون واقعا خالی کنسرت گوگوش عزیز رفتیم. بودن در جمع هموطنان و دیدن احساسات ایرانی شب قشنگی را برامون ایجاد کرد. به گفته دوستان که تجربه کنسرتهای قبلی از خوانندگان دیگر را داشتند این کنسرت در کنار کنسرت سال قبل ابی یکی از بهترین کنسرتهای ایرانی برگزار شده در سیدنی بود. ما که حسابی لذت بردیم. نام این کنسرت رد پای خاطره بود که الحق خاطرات زیادی را برای حاضران زنده کرد. جمعیتی بین 3 تا 4 هزار نفر آمده بودند و مکان کنسرت واقع در Darling Harbor یکی از زیباترین مکانهای گردشگری سیدنی بود.

لیست کنسرت های استانبول

با توجه به شرایطی که موجود است نمی‌توان لیست کاملی از کنسرت‌ها را ارائه کرد، اما در این لحظه قرار است که ترکیه میزبانی کنسرت هایی از آرش، سحر، اندی و گوگوش و معین باشد.

اگر شما هم کنسرت از خواننده ای را می‌دانید که فروردین 1401 و در تعطیلات عید نوروز در ترکیه، استانبول یا حتی ارمنستان برگزار می شود لطفاً در قسمت کامنتها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

If you don’t know Farsi, and you are looking for Persian concerts in Nowruz 1401, Read here :

Nowruz and Eid have not had that mood for two years now because of the corona! Of course, consider economic issues as more of a cause. Summary Every year near Eid, various concerts are held in countries around Iran that may be attractive to the Iranian people and they want to spend their Eid like this. In this article, we will introduce the Eid 1401 concerts of Turkey from Shadabatur.

خلاصه
کنسرت های عید ۱۴۰۱ ترکیه
عنوان نوشته
کنسرت های عید ۱۴۰۱ ترکیه
توضیحات
کنسرت های عید ۱۴۰۱ ترکیه با گوگوش، آرش، سحر، معین و اندی می تواند خیلی جذاب باشد، اما کنسرت در کرونا و عید 1401 شاید کمی خطرناک باشد
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

آهنگ دونه دونه محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ دونه دونه یه ستاره تو آسمونه محسن ابراهیم زاده

آهنگ دونهبزرگترین کشتی تفریحیدونه یه ستاره تو آسمونه از محسن ابراهیم زاده در نیمه نخست …

5 نظر

  1. من عاشق سحرم کاشکی می‌شد کنسرتش برم توی استانبول

  2. کرونا کم بود، جنگ اوکراین و روسیه هم اومد. دیگه چه کنسرت و استانبول و ترکیه ای ؟!

  3. ترکیه که هیچی ! الان کنسرت تو شهرری هم بذاری من نمی تونم برم ! قیمت بلیط کنسرت توی همین ایران از 150 هزار تومان شروع میشه !!

  4. کنسرت های باحالی هستند ولی با این قیمت دلار و ارز واقعاً نمیشه رفت !

    • علیرضا (مدیر سایت)

      اخبار مذاکرات فعلاً دلار را از 28 هزار تومان تا 25 هزار تومان کاهش داده است ! ایشالا ان قدر بیاید پایین که بتوانید بروید کنسرت ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *