کنسرت 1402

کنسرت های عید 1402 در ترکیه و بقیه کشورها

ما هر سال در شادابتور کنسرت های عید را برای شما فهرست میکنیم. خصوصاً کنسرتهای عید پارسال که با استقبال بسیار زیادی از کاربران سایت روبرو شد و خیلی از کاربران، عکسهای کنسرتهای ترکیه را هم برای ما فرستادند. اما امسال یعنی کنسرتهای عید 1402 شرایط کاملاً متفاوت است ! در ادامه لیست کنسرت های عید 1402 در ترکیه و برخی کشورهای دیگر را برای شما آورده ایم و به تفاوت کنسرتهای امسال (1402) با سالهای پیش اشاره خواهیم کرد.

آیا در عید 1402 کنسرت هست ؟

امسال شرایط به شدت و کاملاً با 1401 متفاوت است. خوانندگان لس آنجلسی و اون ور آبی، به دلیل شرایط ایران و احتمال هجمه مخالفت با برگزاری کنسرت شان، این ترس راکنسرت های ایرانی در عید 1402 دارند با برگزاری کنسرت محبوبیت خود را از دست بدهند و یا در فضای عمومی با انتقادات وسیع روبرو شوند. از سوی دیگر عدم برگزاری کنسرت، درآمد سال 2023 آنها را به شدت کاهش میدهد. آنها که عادت دارند هر سال در فروردین با برگزاری یک کنسرت در کشورهای اطراف ایران مثل ارمنستان و ترکیه و آذربایجان و یا حتی دوبی (امارات) ایرانیها را به این کشورها بیاورند و یا بعضاً با برگزاری کنسرت در کشورهایی که ایرانی زیاد است، مثل آلمان کسب درآمد کنند حالا به چالش جدی خورده اند.

از این روی آنها برای برگزاری کنسرت در عید 1402 (نوروز 1402) هنوز به جمع بندی دقیقی نرسیده اند و تا این لحظه یعنی نیمه دی ماه 1401، رسماً هیچ کدام برنامه تور کنسرت نوروزی خود را اعلام نکرده اند.

کدام خواننده ها احتمالا ًکنسرت برگزار کنند ؟

من فکر میکنم، اکثر خواننده ها در بهمن ماه، برنامه کنسرت خود را اعلام کنند از این روی گمانه زنی ها از کنسرت خواننده های زیر در عید 1402 خبر میدهد :

کنسرت ابی در عید 1402 (ابی که سالهاست قرار است آخرین کنسرت خود را برگزار کند، یکی از خوانندگان فعال در برگزاری کنسرت در سالهای اخیر بوده است)

کنسرت معین در عید 1402

کنسرت آرش در عید 1402

کنسرت گوگوش در عید 1402 (تجربه اخیر گوگوش در برگزاری کنسرت و همچنین رفتارهای اخیر او نشان میدهد که احتمالا ًاو کنسرتی امسال نخواهد داشت)

کنسرت داریوش در عید 1402 (یکی از خواننده هایی که با توجه به تم آوازهایش، احتمالاً کنسرت برگزار کند، داریوش است)

این را هم بخوان :  کنسرت های عید 1403 در ترکیه (لیست کنسرتهای عید امسال)

کنسرت سحر در عید 1402 (به نظر میرسد سحر هم بعد از آن کنسرت با لباس جنجالی جالا برای یک کنسرت در عید 1402 آماده میشود. سحر از خوانندگانی است که به دلیل ظاهر و استایلش بسیار مورد توجه ایرانی ها در 3 سال گذشته بوده است)

کنسرت های عید 1402 سحر مقدس

اگر خوانندگان لس آنجلسی کنسرت نگذارند چه ؟

برخلاف خوانندگان خارجی، خوانندگان داخلی به شدت تحت فشار هستند تا کنسرت برگزار کنند ! به نظر میرسد عید امسال از ماکان بند تا فرزاد فرزین در ایران کنسرت برگزار کنند.

آپدیت از آخرین اخبار کنسرتهای ایرانی در عید 1402

آن‌طور که بررسی‌های ما در شادابتور نشان می‌دهد، خواننده‌های زیر عمدتاً برای برگزاری کنسرت در ترکیه (استانبول) برنامه‌ریزی کرده بودند، اما احتمالاً زلزله مهیب و بزرگ اخیر در غازی آنتپ ترکیه، احتمال برگزاری آن‌ها را کاهش دهد.

  • ابی
  • گوگوش
  • اندی
  • منصور
  • ساسی مانکن
  • شادمهر
  • امیر تتلو
  • وانتون

حرف آخر از کنسرتهای ایرانی در عید 1402

لینک روبرو شما را درباره کنسرتهای پیش روی ایرانی مطلع میکند، سری به رادیو جوان بزنید :

https://www.radiojavan.com/events/upcoming

We list Eid concerts for you every year in Shadabtor. Especially last year’s Eid concerts, which were very well received by site users, and many users sent us photos of Turkish concerts. But this year, the Eid 1402 concerts are completely different! In the following, we have brought you the list of Eid 1402 concerts in Turkey and some other countries, and we will point out the difference between this year’s concerts (1402) and previous years.

خلاصه
کنسرت های عید 1402 در ترکیه و بقیه کشورها
عنوان نوشته
کنسرت های عید 1402 در ترکیه و بقیه کشورها
توضیحات
چه کسانی کنسرت های عید 1402 را برگزار خواهند کرد و این کنسرت ها در چه کشورهایی است. لیست کنسرت های عید 1402 به همراه خوانندگان در کشورهای اطراف ایران
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *