پوزیشن های رابطه جنسی و بارداری

در کدام پوزیشن احتمال بارداری کمتر است ؟

پوزیشن ها و موقعیت های مختلف رابطه جنسی، در احتمال باردار شدن کمی تاثیر دارند. متاسفانه مردم بر این باور هستند که پوزیشن های مختلف در رابطه جنسی می تواند تاثیر زیادی برای احتمال بارداری داشته باشد اما واقعاً این طور نیست. اگر عمل دخول به طور کامل صورت پذیرد و مایع منی مرد وارد واژن زن شود، احتمال بارداری زیاد است، این که این رابطه جنسی در چه موقعیت و پوزیشنی انجام شود، اهمیت زیادی ندارد.

احتمال بارداری و پوزیشن رابطه جنسی

همان طور که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم، واقعاً ارتباط جدی و زیادی بین پوزیشن رابطه جنسی و احتمال بارداری وجود ندارد. مساله اصلی انجام کامل عمل دخول بین زن و شوهر است اما نکته ای که باید به آن دقت داشته باشیم، تخمک گذاری است.

عمل لقاح نیازمند اسپرم مرد و تخمک زن است. بدن مرد همواره اسپرم سازی می کند اما تخمک گذاری برای زن تنها یک بار در ماه است که می توان با روشهای مختلفی زمان تخمک گذاری را شناسایی کرد.

بنابراین هر عمل دخولی نمی تواند باعث بارداری شود. بهترین راهکار برای پیشگیری از بارداری نیز کاندوم است. کاندوم به دلیل این که هیچ تغییر فیریکی و هورمونی در بدن زن ایجاد نمی کند، بهترین روش برای پیشگیری از بارداری است ضمن این که انواع کاندوم ها خاردار، تاخیری، نازک، فوق نازک، فوق خاردار و … می تواند به افزایش لذت رابطه زناشویی و استحکام روابط خانواده ها کمک کند.

نهایتاً این که زوج های جوان که می خواهند بچه دار شوند، چندان درگیر پوزیشن و موقعیت رابطه جنسی خود نباشند زیرا تاثیر جدی بر احتمال بارداری ندارند.

این را هم بخوان :  فواید رابطه جنسی سالم در سلامت جسم و زیبایی پوست

در سایت شادابتور ما مطالب زیادی در مورد تخمک گذاری، رابطه جنسی، بارداری، کاندوم و … را قرار داده ایم که می توانید مطالعه کنید.

Which position is less likely to become pregnant?

Different sex positions and positions have little impact on the likelihood of pregnancy. Unfortunately, people believe that different sex positions can have a big impact on the likelihood of pregnancy, but not really. If the intercourse is fully performed and the male semen enters the woman’s vagina, the chance of pregnancy is high, no matter what the position and position of the sex.

خلاصه
در کدام پوزیشن احتمال بارداری کمتر است ؟
عنوان نوشته
در کدام پوزیشن احتمال بارداری کمتر است ؟
توضیحات
این که آیا پوزیشن های مختلف تاثیری بر احتمال بارداری دارد یا خیر، سوالی است که بسیاری از زوج های جوان برایشان مطرح است. واقعیت این است که وضعیت زوج و زوجه حین ...
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

گردشگر جنسی

عیاش ترین کشورهای جهان و کشورهایی با بیشترین توریسم جنسی

معرفی عیاش ترین کشورهای جهان و کشورهایی با بیشترین توریسم جنسی را دارند. شاید نتوانید حدس بزنید که عیاشترین کشور کجاست ! فقط بدانید که روسیه عیاشترین نیست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *