ترسناک ترین سلفی ها

تصاویی ببینید از ترسناک ترین سلفی ها

 

 در روزگاری نه چندان دور، گرفتن یک عکس ساده نیاز به مقدمات و تشریفات فراوانی داشت. وقتی می خواستیم عکس بگیریم، بهترین لباس های خود را می پوشیدیم و بهترین شرایط ظاهری رو برای خودمان فراهم می کردیم. شاید اگر کمی وسواس هم داشتیم، ممکن بود قبل از عکس به خودمان عطر هم بزنیم! تمام این تفاسیر می گذشت و اگر عکس را با دوربین خودمان گرفته بودیم، باید منتظر می ماندیم تا ببینیم که اصلاً عکس «ظاهر» می شود یا «سوخته» است!

امروز آنقدر گرفتن عکس ساده شده است که حالا از آنور بوم افتاده ایم و خیلی هایمان در این چند سال گذشته یک عکس درست و درمان با ظاهر مناسب نداریم. در تمام عکس ها یا لباس و ظاهر مرتب نداریم و یا برای دوربین شکلک های عجیب و غریب درآورده ایم! بماند، صحبت سر پدیده این روزهای دنیای عکاسی است ؛ سلفی!
تب سلفی گرفتن آنقدر بالا رفته است که امروز هرکس که سلفی جذاب تری داشته باشد، «کار درست» است! در این میان عده ای هم برای اینکه «خفن» تر بودن خود را ثابت کنند، در شرایطی از خود سلفی می گیرند که دیدن عکس هم دل می خواهد، چه رسد به قرار داشتن در آن شرایط و گرفتن سلفی. با هم به تماشای دیوانه وارترین سلفی های جهان می نشینیم!

این را هم بخوان :  وحشتناک ترین سلفی ها

1 2 3 4 5 6 7 9 10 11 12 13 14

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدغضنفرو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان و مردان برای تمام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *