کاندوم برقی

کاندوم برقی چیست و کاندومهای برقی چه کاربردی دارند ؟

کاندوم برقی در واقع همان کاندوم های ویبره هستند. از آن جا که کاندوم ویبره دارای یک باتری کوچک (باتری ساعت بسیار ریز) هست برخی از این کاندوم های ویبره دار با نام کاندوم برقی یاد می کنند. کاندوم های برقی از محبوبیت بالایی بین زوج ها برخوردار است . این کاندوم ها دارای دو تکه هستند، یک کاندوم لاتکس شبیه بقیه کاندوم ها که می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کاندوم ها را اینجا بخوانید و قطعه دوم یک حلقه است که دور آلت مردانه قرار میگیرد و لرزش بسیار ریزی را حین ارتباط با همسر ایجاد می کند. این قطعه دوم که کار ویبره را انجام می دهد، در انتهای آلت مردانه قرار می گیرد و اساساً وارد بدن زن نمی شود، بلکه با ایجاد کمی لرزش، در حین نزدیکی لذت را خصوصاً در زوجه (زن) افزایش می دهد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد کاندوم برقی نوشته ایم.

کاندوم برقی همان کاندوم ویبره دار است

امکان استفاده از حلقه ویبره در نزدیکی های بعدی نیز وجود دارد و معمولاً تا چند بار می توان از این ویبره استفاده کرد، زیرا اساساً وارد بدن زن نمی شود و محصولی یک بار مصرف نیست اما کاندوم لاتکس یکبار مصرف است و در نزدیکی بعدی می توانید با کاندوم لاتکس جدیدی از آن استفاده کنید.

کاندوم ویبره خصوصاً در مواقعی که زوجه تجربه خوبی از ارگاسم ندارد و به ارگاسم نمی رسد بسیار موثر و مفید است . باید دقت کنید که میزبان لرزش کاندوم فقط به منظور تحریک ناحیه کلیتروس است و قرار نیست مرد در حین رابطه لرزش زیادی را متوجه شود.

کاندوم ویبره (برقی)
کاندوم ویبره (برقی)

کاندوم برقی خطر دارد ؟

این اصطلاح برقی باعث شده برخی فکر کنند، که این کاندوم ها ممکن است جریان الکتریسیته داشته باشند ! این تصوری اشتباه و خنده دار است ! باتری بسیار کوچکی داخل حلقه ویبره قرار دارد که اساساً قدرتی ندارد و بعد از چند بار استفاده هم دشارژ می شود و تمام می شود. بنابراین کاملاً ایمن است و از این نظر خیالتان راحت باشد.

این را هم بخوان :  درمان اضطراب و تشویش

کاندوم برقی را از کجا بخریم ؟

پیشنهاد جدی ما خرید محصولات بهداشتی از فروشگاه های رسمی است. فروشگاه رسمی کاندوم در آدرس candom.ir بهترین گزینه برای تهیه کاندوم های ویبره یا همان کاندوم برقی است. از لینک زیر می توانید کاندوم ویبره یا برقی مشاهده و خرید کنید.

خرید کاندوم برقی (ویبره دار)

خلاصه
کاندوم برقی چیست و کاندومهای برقی چه کاربردی دارند ؟
عنوان نوشته
کاندوم برقی چیست و کاندومهای برقی چه کاربردی دارند ؟
توضیحات
برخی به خاطر این که کاندوم ویبره دارای باتری کوچکی است، این کاندوم ها را کاندوم برقی نامیده اند اما بهتر است آنها را Vibration Condom یا کاندوم ویبره بگوییم
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

رابطه مقعدی

آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟

اینجا به سوالی پرتکرار یعنی آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟ پاسخ دادیم. واقعیت این است که رابطه مقعدی باعث بارداری نمیشود اما نکات مهمی در این باره هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *